Ammerevulusjon..

Hanna C

Gift med forumet
I morgen håper vi på revulusjon!! Da er nurket 6 mnd, så da er det slutt på pupping på natta (han har bare fått pupp en gang på natta hittil da, har ikke hatt behov for mer..) Jeg både gleder meg og gruer meg.. Det blir godt, men samtidig litt trist (jeg vet jeg er rar) Har liksom blitt en vane nå, og stå opp på natta. Jeg tror jeg synes det er litt trist, fordi han har blitt så stor liksom...litt vanskelig å forklare.. Vi er forberedt på noen våkenetter, men sånn er det jo. Håper det går fort over. Huff er litt redd for hva han kommer til å tenke og føle.. "mamma, skal du bare la meg ligge her", liksom.. Huff, kanskje det blir verre for mamman en det blir for han, hehe[:)]

hmmm, mange rare tanker dette her...

I natt blir er det altså siste natt med pupp...

Ikke si det. Stine Louise har begynt å våkne etter grøten.
For da tar hu ikke så mye pupp på kvelden og da våkner hu alt fra 5 til 6

Men lykke til [:D]

Nataniel våkner kl 6 hver morgen han, så det er vi vant til. Han legger seg på slaget syv hver kveld da[:)]

Å salikatt det er bra at han sover så lenge da.
Flinke du er som har fått han i seng så tidlig da [:D]

Det har gått gradvis da, ganske naturlig egentlig, han har lagt seg klokka syv siden han var 3 mnd gammel[:)]

Å du har vert flink som har holdt ut så lenge med nattamming!!!
(Jeg slapp unna med bare de første ukene med nattamming, jeg)

Oj...så flink du er da! Kommer til å ha myyye igjen for det i lengden, at dere kan sove en hel natts søvn...
Nattamma Rikke i over et år, og det ble jo litt travelt til slutt da...hehehe...
Skal prøve å være litt mer streng denne gangen da... [:)]

Back
Topp