Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne!! Slitsomt... Her er det hver 2 time også om natta! Føler jeg ikke gjør annet enn å ammeMen føler at snuppa leter etter pupp hele tiden når hun er våken omtrent... Veldig slitsomt! Nå føler jeg at uansett hva så er det puppen som duger...
Enig om å prøve smokk. Det kan jo være at hun har et veldig sugebehov?Men føler at snuppa leter etter pupp hele tiden når hun er våken omtrent... Veldig slitsomt! Nå føler jeg at uansett hva så er det puppen som duger...
Sånn er det med lille prinsen her også. Pupp hele tidenMen føler at snuppa leter etter pupp hele tiden når hun er våken omtrent... Veldig slitsomt! Nå føler jeg at uansett hva så er det puppen som duger...
På natten er det nå kl 01, 04 og kl 7/8. Det har blitt rutineSånn er det med lille prinsen her også. Pupp hele tidenklarer å avlede han litt til tider
Vanskelig å prøve å la det gå 2 til 3 timer mellom maten. Blir alt fra 30 min til 3 timer på dagen. Natta kan han sovne litt bedre
![]()
Hvordan er det med deg på natt ?
Prøver å tilby smokk, noen ganger er hun fornøyd med den, men ikke så ofte.... Puppene har ammet to ganger før, så de er så fine så selvom hun ammer ofte![]()
Ja det tror nok jeg også, men det tar vel ikke så lang tid å få mer melk???Ja da vil hun vel at mamma skal få mere melk i puppene sine![]()
Ja det tror nok jeg også, men det tar vel ikke så lang tid å få mer melk???
Bruker de jeg fikk i gratispakkene.. mam sin..Hvilken type smokk bruker dere. Har ikke kjøpt den enda!!
Hvor kjøper du ammete?Jeg drikker ammete.![]()