Ammer og ammer...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Men føler at snuppa leter etter pupp hele tiden når hun er våken omtrent... Veldig slitsomt! Nå føler jeg at uansett hva så er det puppen som duger...

Men føler at snuppa leter etter pupp hele tiden når hun er våken omtrent... Veldig slitsomt! Nå føler jeg at uansett hva så er det puppen som duger...
Signerer denne!! Slitsomt... Her er det hver 2 time også om natta! Føler jeg ikke gjør annet enn å amme :p

Har du prøvt med smokk? Her ble snuppa mye roligere når hun fikk smokk. Hun spiser godt og effektivt når det er måltid, og nøyer seg ellers med å suge på smokken. Ammer vel en 8-10 ganger i løpet av dagen, og det kan vær alt mellom 1-4 timer mellom måltid, og de varer alt fra 10-30 minutt. Før smokken varte alle måltidene mye lengre for hun hadde sånn sutte behov.

Mye pupp her også! Ofte må den til for at hun skal sovne også! Men slik er det den første tiden :)

Smokk har hun også men hun roer seg ikke helt ned med den :( hun vil helst ligge klistra inntil meg 24 timer o døgnet...

Enig om å prøve smokk. Det kan jo være at hun har et veldig sugebehov?
Jeg fikk beskjed fra barsel sist gang om at det er viktig at de små får en pause mellom måltidene.
Magene deres trenger hvile, og de skal rekke å bli sultne mellom hvert måltid.

Jeg tenkte også smokk.
Hvordan får det med puppene dine når hun suger så mye?

Prøver å tilby smokk, noen ganger er hun fornøyd med den, men ikke så ofte.... Puppene har ammet to ganger før, så de er så fine så selvom hun ammer ofte:)

Sånn er det med lille prinsen her også. Pupp hele tiden :p klarer å avlede han litt til tider ;) Vanskelig å prøve å la det gå 2 til 3 timer mellom maten. Blir alt fra 30 min til 3 timer på dagen. Natta kan han sovne litt bedre ;)
Hvordan er det med deg på natt ?

Her er det mye amming på kvelden fordi han ofte er utilpass da. Det gjør brystvortene litt ømme, men hva gjør man ikke for å tilfredsstille disse små. ;)

Sånn er det med lille prinsen her også. Pupp hele tiden :p klarer å avlede han litt til tider ;) Vanskelig å prøve å la det gå 2 til 3 timer mellom maten. Blir alt fra 30 min til 3 timer på dagen. Natta kan han sovne litt bedre ;)
Hvordan er det med deg på natt ?
På natten er det nå kl 01, 04 og kl 7/8. Det har blitt rutine;)

Prøver å tilby smokk, noen ganger er hun fornøyd med den, men ikke så ofte.... Puppene har ammet to ganger før, så de er så fine så selvom hun ammer ofte:)

Ja da vil hun vel at mamma skal få mere melk i puppene sine:D

Ja det tror nok jeg også, men det tar vel ikke så lang tid å få mer melk???

Hvis du mistenker at du har lite melk så kan du prøve havresesuppe. Det funket veldig med førstemann. Koker suppe på havregryn og rødsaft, drikk avkoket ;)

Hvilken type smokk bruker dere. Har ikke kjøpt den enda!!

Back
Topp