Ammer hele kvelden!!

Heldiggrisene

Blir kjent med forumet
Babyen her i huset spiser hele kvelden. Har sittet fra 17 til 22 to dager på rad nå. Kun et kvarters pause. Skal det være sann? Blir så usikker, jordmor sider babyen skal få spise seg opp på kvelden. Men jeg det kan vel ikke være normal? Når skal dette gi seg isåfall? Skal det bli en vane?

Mulig han øker deg... Da ligger de mye til puppen for å gi beskjed til kroppen din om p produsere mer melk

Sent from my iPhone using BV Forum

Hørtes ut som det kan være økning ja :-) pluss at de gjerne ligger mye til puppen på kvelden for å få ut den tykke melka til natten :-)

Sånn er det fort her også.

Men her ser vi at han har behov for å "tømme tarmen" på kvelden ;) Det er ikke stinkebleier hele dagen. Ja, en og annen, men langt fra alle.
På kvelden kommer det en haug! Litt masasje på lille magen og å "sitte" opp etter bena på en som sitter godt tilbakelent i sofan er gode faktorer for å få fart på ting her.

Her også går hele kvelden i amming, men det gjør at hun sover godt om natta tror jeg!
Ammer bare én gang midt på natta, neste gang er det jo egentlig morning..:)

Her ammes det både sent og tidlig, i lange strekk hver kveld, og ørten ganger hver natt. Godt man er i permisjon, og kan gå i halvsvime hele dagen... Skal på ny hørselsscreening i morgen, så skal få sjekka vekta hans i samme slengen. Håper han har gått opp en del i vekt iallefall :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har hatt 2 sånne økeperioder allerede (han er 16 dager) og de er som du beskriver. Er midt i en nå faktisk.
Merket i går at han ikke ville roe seg ned før han fikk mere mat, enda han nettopp hadde spist. Veldig slitsomt, for jeg var så trøtt.
Men det går jo over :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sniker fra februar bare for å gi dere litt håp :) det er jo slik i begynnelsen, noen spiser ofte hele døgnet andre om kvelden men det går over og selv om det er slitsomt så varer det faktisk ganske kort :) her jenta er 12 uker og har sluttet å henge på puppen om kvelden for 2 uker siden:) nå spiser hun ordentlig hverannen time og er fornøyd :) gutten min var litt mer forelsket i puppen men har også blitt bedre da han ble ca 3-4 mnd :)

Back
Topp