Ammer for sjelden og for lite??

EmmaLiv

Andre møte med forumet
Eg er usikker på om son min (18 dagergammel) får nok mat?! Dei siste dagane vil han berre ha mat ca 5 ganger i døgnet (ein dag ville han berre ha 4!). I tillegg vil han no som oftast berre ha på ett bryst av gangen. Han suger då alt frå 10-15 min (en sjelden gang 20 min). Eg tek han så opp for å rape - som oftast resulterer det berre i gulping. Har han våt bleie skifter eg den også. Så prøver eg å tilby det andre brystet. Av og til suger han då i 5 min - andre gonger er han ikkje interessert i det heile. Så gulper han endå meir når tar han opp for raping :-(
Tidlegare ville han i alle fall ha mat 6-7 ganger, og da tok han oftest på begge bryst. Er derfor redd han no får for lite?? Nokon som har råd??
 
Du kan ha feit melk, noe som gjør at han legger godt på seg av "lite" melk. Det kan også være at han suger godt, og dermed får i seg mye melk på kort tid. Legger han godt på seg? Er han en blid og fornøyd gutt? Om dette er tilfelle, så får han nok mat så det holder. Er han derimot veldig slapp og mye trøtt, så kan det være at han ikke får i seg nok næring. Da vil nok også melkeproduksjonen avta, samt det kan bli vanskelig og få den opp igjen.

Du ble kanskje ikke så veldig klok av det jeg skrev, så ta gjerne kontakt med helsesøster om du fortsatt er usikker.
 
Back
Topp