Ammer du?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Evt hvor lenge ammet du, eller har planer om å amm? :)
 
Har planer til å amme til han er over 1 år, men ikke så veldig mye mer enn det tenker jeg. Vi får se når den tid kommer. Kanskje han ikke vil ha pupp så lenge så får se :) men hadde vært deilig med ammefri på jobb :p
 
Jeg ammet storesøster til hun var rett over året, og jeg planlegger å gjøre det samme med lillebror. Vi får se da, man vet jo liksom aldri hvordan det blir.
 
Vil fullamme ( men gir smaksprøver på grønnsaker, frukt og grøt) fram til 6 mnd, deretter amme ihvertfall til hun runder året. Så lenge hun vil... :)
 
Ammer :) tenker å amme til januar for da må jeg gjennom en operasjon som gir meg kjevelås :) da er hun 6-7 måneder
 
Jeg delammer. Så lenge jeg har melk og han er interessert :) Målet mitt er å klare det i 6 måneder! Resten er en bonus :)
 
Jeg ammer, og kommer til å amme så lenge jeg kan :)
 
Har satt grensen ved 2år som er den alderen det er anbefalt nyttig til. De ammer mindre og mindre etterhvert som de spiser mer fast føde, men storebror fikk ganske lenge før han skulle sove og gikk derfor aktivt inn for å trappe ned fra 1,5år.
 
Jeg fullpumper og gir på flaske. Har begynt med smaksprøver og bittelitt grøt. Lillejenta er 5 måneder, og jeg kommer til å holde på til 6 mnd. og så trappe litt ned. Slitsomt å pumpe!
 
Delammer, men blir bare mindre og mindre.. Han har mer sansen for fast føde og flaske. Pupp på natt/tidlig morgen, og kosepupp noen ganger på dagtid
 
Back
Topp