Ammer du offentlig?

Ja
Men merker at det er mindre akseptert nå enn når de eldste ble født på 90 tallet
Samfunnet i dag er blitt mer skam fokusert på flere felt,
 
Ja, helt to det kommer noen og kommer over skuldra mi og kommenterer. Om de er aldri så søte og hyggelige blir det alltid kleint.
 
Tenker ikke noe over når andre gjør det, men jeg klarte aldri å vippe ut puppene mine i friheten når jeg ammet jenta mi:p var mer komfortabel med å gjøre det alene :)
 
Med første så gjorde jeg ikke det. Eller ammet under samlinger med barselgruppa, men vi satt i eget rom.
 
Med de to første gode jeg det, ingen planer om å endre på det denne gangen. Er diskret, liker ikke blotte meg, men driter i hva andre syns så lenge jeg ikke går rundt uten klær :p
 
Ja, det gjorde jeg :) gjør nok set med neste også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er ikkje så komfortabel med det! Og baby er samtidig veldig nysgjerrig for tida når eg skal amme , så er best å vere i et rom I fred og ro! Men noen som har tips for hvordan bli meir komfortabel med off amming?
 
Er ikkje så komfortabel med det! Og baby er samtidig veldig nysgjerrig for tida når eg skal amme , så er best å vere i et rom I fred og ro! Men noen som har tips for hvordan bli meir komfortabel med off amming?

Hva gjør deg ukomfortabel?

Hvis babyen blir veldig distrahert er det kanskje like greit å amme i et rom i fred, ellers får jo ikke barnet i seg et skikkelig måltid. :)

Jeg tenker det at amming er helt naturlig, det er babyens mat, så hvorfor gjemme seg? Men på akkurat dette er jeg veldig flink til å blåse i hva folk måtte synes.
Er du redd for blikk kan du bare se ned på barnet ditt hele tiden og stenge alt annet ute. Bare koselig med blikkontakt med babyen sin. :)
 
Eg og tenke slik at det er mat og naturlig!
Er vel meir det at eg ikke liker dersom folk kikker og at han er så nysgjerrig at det blir litt fort søl og gris!
Han snur ofte seg for å se etter noe og da renner det ofte litt..
Og så sånne praktiske men sikkert dumme ting som, hvor legger man amme innlegget ? Prøvd å legge det på andre siden mens eg ammer, men da berre kleber det seg og er umulig å bruke neste gang , og når jeg skal bytte side så er det ikke lett å vere diskre med å ikke vise seg frem for han er så hissig til han blir lagt til igjen!
Så det er derfor det er som det er , føler eg!
 
Jeg føler meg komfortabel med det, og ser ingen grunn til at det skulle være rart eller unaturlig. Har ei venninne som ikke gjør det fordi hun føler seg så blottet, så det er vel litt hva man føler på selv. Har fått noen rare blikk og kommentarer noen ganger, men det bryr jeg meg ikke noe om:)
 
Ja, jeg ammer offentlig. Syns det er helt naturlig.
 
ja, ammer hvor som helst
 
Offentlig amming går helt fint - synes flaska jeg må gi etter pupp er mye verre og føler folk dømmer pga det
 
Er jo fælt at vi skal føle det så fælt med flaske! Så lenge baby får mat så er jo det , det viktigste!:) skulle ønske det var mer skriveri om fordelene med mme også ! Jeg ammer men ser ikke på det som en selvfølge og det kunne vert meg som brukte mme! Det må jo vere fordeler med det også siden det erstatter morsmelk dersom det ikke går!
Det er liksom morsmelk her, morsmelk der, det er best og bla bla bla! Det veit jo alle! Men de burde tenke på ALLE !!!
 
Back
Topp