Ammer du offentlig?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stina
  • Opprettet Opprettet
Ja, det gjør jeg:)

Føler meg muligens ikke spesielt komfortabel, men jeg ammer offentlig. Lille må ha mat, og vi kan ikke bare bure oss inne hjemme heller :)

Jeg ammer offentlig. Var helt grusomt i begynnelsen men så slutta jeg å bry meg så mye. Er ikke kjempekomfortabel med det men er mini sulten så er hun. Kan jo ikke bare sitte hjemme heller..

Jeg gjør det ja, men er ikke komfortabel med det.

Jeg gjorde ikke det de 10 første ukene da han måtte ha skjold for å ta tak. Etter det var det ingen problem. Er liksom ikke så lett å være diskret når man skal ha på det skjoldet :p

Ammet offentlig ja:)

Ja, har ammet offentlig med begge ungene. Har ikke hatt noen problemer med det, men man prøver jo å være litt "diskre", er jo ikke slik at man slenger puppene på bordet :D

Ammer offentlig ja, men er mer komfortabel hjemme i sofaen for å si det sånn :) men er mini sulten må han jo få mat uansett hvor vi er.

Har egentlig ikke noe problem med å ta frem puppen. Men syntes det er så vanskelig å finne en ammestilling uten god stol/sofa og puter. Så føler meg veldig ukomfortabel pga det. Ammingen blir fysisk tung liksom.

Ja. Jeg er komfortabel med det. Ammer min på 16 mnd hvor som helst. Ikke noe som roer ned en cranky unge som pupp! :D

Både ja og nei. Har ammet begge offentlig, og kommer til å gjøre det med nr tre også. Det å amme i seg selv gjør meg ingenting, men her har det ikke akkurat vært snakk om rolig, stille amming. Overproduksjon og kraftig utdriving har gjort at det har hørtes på lang vei når gutta har prøvd å svelge unna, og innimellom har de vært nødt til å slippe taket og da har melka spruta ett par meter :-P selv om jeg har hengt en gulpeklut fra skuldra og over pupp/baby som sprutskjold kunne den strålen til tider være ganske uberegnelig og treffe tilfeldig forbipasserende ;) sprutgulpingen som kom etter hver amming var heller ikke så morsom offentlig, spesielt ikke på spiseplasser ;)

Syntes det var litt ubehagelig i begynnelsen, men ble veldig fort vant til det :)

Back
Topp