Ammer du hvor som helst?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Ammer du hvor som helst? Har du noen gang blitt bedt om å dekke deg til/flytte deg? Hvordan reagerte du da/hvordan hadde du reagert om noen sa noe slikt til deg?

Ja, hvor enn det var et sted å sette seg når behovet var der. Aldri opplevd å få kritikk for det. Til og med i kirka, da kom presten bort og sa at det var så flott.

Ammer hvor som helst ja. Men liker best å dekke meg til.
Det største problemet hos oss er at babyene mine ofte ha rvert sensitiv for støy under spising. Dermed var det ikke så lett å få gjort det alle plasser;)

Ammar hvor som helst. Huskar nær mini baby så var me i Sverige å han græt och græt. Me var på politistasjonen og eg gick in på Do med han før å skifta. Så var det ikkje allt han ville ta brøstet så eg satte vann i sprinklen så tog han brøstet med en gang.
De var noen med lyden kanskje. Men da gick eg ut av Do med han hengandes i brøstet:p:p. Da fick eg några blikkar JA:eek::rolleyes:

Kommer nok til å amme hvor som helst, må jo gi babyen mat. Kommer nok til å dekke meg til litt og finne en ammekrok/rolig sted om det er i nærheten. Hadde ikke følt meg komfortabel med å sitte midt i en restaurant å amme uten å dekke meg til for eksempel.

Nei. Folk skal slippe å se en pupp når de spiser middag[emoji23] (for å ta et eksempel)

Ammer ikke nu lengre, men ammet hvor enn jeg måtte være når det var behov. Fikk heller aldri noen reaksjon på det :P

Ammer hvor som helst, når som helst. Selv hun som nå er 28 måneder ammes fremdeles der det passer, og stygge blikk/kommentarer - får stygge blikk og et ikke så pent tilsvar tilbake.

Edit: blottlegger aldri hele brystet, drar opp genser og drar ned singlet, så selve brystet er dekket. Trenger ikke vise frem hele stasen til fremmede liksom.

Ammer ikke så mye lenger, kun om morgenen/natta, men ja, har ammet hvor som helst.

Nå er mini bare 3 uker, så vi har jo ikke vært så fryktelig mange steder enda :p
Men har ammet alle steder vi har vært når behovet har meldt seg. Utrolig hvor fort det ble helt naturlig å vippe ut puppen på kjøpesenteret eller foran broren min og mannens kompiser :hilarious:
Om noen har problemer med det så kunne det ikke brydd meg mindre, men har hittil ikke fått noen kommentarer på det.
Når jeg har ammet henne for eksempel i gangen på kjøpesenteret har jeg kun fått gode smil som reaksjon fra folk som har gått forbi :)

Ammar hvor som helst. Huskar nær mini baby så var me i Sverige å han græt och græt. Me var på politistasjonen og eg gick in på Do med han før å skifta. Så var det ikkje allt han ville ta brøstet så eg satte vann i sprinklen så tog han brøstet med en gang.
De var noen med lyden kanskje. Men da gick eg ut av Do med han hengandes i brøstet:p:p. Da fick eg några blikkar JA:eek::rolleyes:

Hehe, jeg har gått rundt på euronics med baby på puppen :P Må man så
må man.

Ja, men prøver å være så diskret så mulig. De fleste legger ikke merke til det :)

Ja og nei. Gjorde før, og opp til 1år med begge. Enda litt lenger vel...Ammer frøkna enda, 2år i desember. Hun er rimelig aktiv og umulig å dekke seg til under amming så det gjøres kun hjemme:P Kunne jeg klart å vært diskre med henne ute nå så hadde jeg lett kunne ammet ute enda. Men vil ikke vise hele puppestellet heller:D

Om jeg KAN, så setter jeg meg litt unna. F.eks, betale varene og heller amme i bilen.. Eller sette meg på stolen lengst unna folk. Men har ammet på Extra (var noe stoler der), på dyreklinikken, og på restaurant (prøvde amme diskré, og bak en stolpe [emoji28]).

Når ho var under 6mnd ammet eg hvor som helst når som helst, nå gjør eg det ikke hvor som helst lengre, men det er fordi ho er så nyskjerrig at vi må ha ro og lite folk rundt oss når vi ammer nå [emoji2] Ho er 9mnd i morgen [emoji4] Aldri fått kommentarer, men fått noen blikk og sender da stygge blikk tilbake

Jeg ammet da det var behov uansett hvor jeg var. Fikk aldri noen kommentar på det. Og kommer til å gjøre det med neste mann også. Er man sulten så er man sulten[emoji6]

Jeg ammet helst på ammerom, men viss det ikke var det i nærheten så fant jeg meg en plass bare :)

Fikk aldri noen kommentarer, bare en del blikk :P

Back
Topp