Ammepute

StellaM

Betatt av forumet
Novemberlykke2024❤️
Har dere ammepute? Sitter her med innkjøpslisten min er og er så usikker på om jeg skal kjøpe nå eller se det an.. Har jo en drøss med puter, og bbhugme gravidpute, men husker fra tidligere at jeg forbannet meg over den. Endte opp med å bruke puter men kanskje en cozyfix ikke hadde vært så dumt :cat: Verdt investeringen?

Kjøpte en standard ammepute med nr 1, ble aldri brukt.. kjøpte cozyfix med nr 2, ble heller aldri brukt, har ingen ammeputer i huset til nr 3, foretrekker å brette en babydyne eller bruke en liten vanlig pute for å støtte hånda litt, men jeg ammer i en recliner med gode armlener. For min del har ammeputer kun vært i veien, men vet jo om mange som ikke ville vært uten :) Hos meg hadde de cozyfix på sykehuset som jeg fikk prøve (innså allerede da at den hjemme ikke kom til å bli brukt :bag:), kanskje du får samme mulighet før du evt kjøper?

For min del var cozyfix 100% verdt det! Brukte ikke bare til amming - også god å bare støtte armene på når man holder sovende baby lenge, eller å ha baby sovende på mens man spiser middag f.eks :hilarious: Har prøvd flere andre, blant annet bbhugme og sånne klassiske myke puter med "sakkosekk-kuler" inni, men syntes ingen var så gode som cozyfix!

Har dere ammepute? Sitter her med innkjøpslisten min er og er så usikker på om jeg skal kjøpe nå eller se det an.. Har jo en drøss med puter, og bbhugme gravidpute, men husker fra tidligere at jeg forbannet meg over den. Endte opp med å bruke puter men kanskje en cozyfix ikke hadde vært så dumt :cat: Verdt investeringen?
*Sniker fra april 2025*

Jeg kjøpte en Cozyfix ammepute til førstemann født i 2020, og den reddet på mange måter ammingen min - så jeg vil absolut si at den er verdt investeringen! Fikk den anbefalt av en venninne og har anbefalt den til mange venninner i etterkant som sier akkurat det samme, at Cozyfix ammeputen er helt gull :joyful:

Jeg var skeptisk til Cozyfix, men merket at en billig ammepute ikke funket særlig. Kjøpte den brukt til 400, tok ut litt av fyllet fra Rusta gravidputen min og la inni for å bygge enda mer opp, funket veldig fint! Babyen kommer høyt opp så jeg ikke bøyde meg, og elsket at den kunne klipses rundt kroppen, da kunne jeg gå rundt med babyen på, med en arm rundt babyen og hånden på håndtaket, og kunne gjøre andre ting med den andre hånden :joyful:

Jeg elsket min cozyfix med førstemann! Kjøpte egentlig ikke inn, men oppdaget allerede på føden at det trengtes :hilarious:

Back
Topp