Ammepute?

Lane

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Kva har dåkke brukt og vore fornøgd med? Evt kva er innkjøpt av dåkke som fortsatt er gravide?

Eg kom aldri så langt som å kjøpe BBhugme i svangerskapet og har ikkje så lenge igjen. Er den grei å bruke? Vil ikkje kjøpe den visst den berre kan brukast eit par veker til medan eg er gravid :p
 
Prøvde å bruke bbhugme som ammepute med førstemann, og synst den var helt håpløs. Kjøpte cozyfix og var veldig fornøyd. Men det var med en baby...
Får kjøpe brukt tvillingpute av en bekjent , men husker ikke merke.
 
Solgte akkurat min bbhugme da denne var mer i veien i sengen enn til nytte :p og som ammepute har jeg lest at den er helt håpløs
Den puten jeg derimot kan varmt anbefale er cozyfix, kjempe god er den. Hadde den til 1 og 2 barnet og kjøpte den igjen i dag faktisk, venter straks nr 3.
 
Brukte bbhugme som ammepute en liten stund, men det funka ikke helt dersom en skulle amme i tvillingstilling. Syntes den var litt bedre når jeg amma en og en da. Jeg anger veldig på at jeg ikke investerte i en tvillingammepute som mybreastfriend eller no...
 
Då trur eg at eg droppa BBhugme, og heller vurdera ei anna. Har kikka litt på Mybrestfriend, blir kanskje den då :) Har lest at fleire anbefala å ha med ammeputa ein skal bruke på sjukehuset for å venne seg til den, så tenkte det kan vere greit å skaffe den før fødsel (om eg rekker det).
 
Jeg har kjøpt bbhugme som gravid. Den likte jeg kjempegodt da! Men synes det var mye styr med den da jeg skulle amme tvillinger. Likte best å amme en og en og uten noen som helst pute. Eller ammer jeg begge uten pute, mens babyene ligger på langs. Da er det lettere å "dytte" de ned fra kroppen min etter at de har sovnet. Fikk aldri til tvillingstilling. Babyen nr. 1 ammet jeg med ammepute, men nå synes jeg at det går bedre uten. Tenk om du trenger å investere i en ammepute eller ikke, det kan gå helt fint uten!
 
Back
Topp