Ammepute..

TRULTEMOR81

Gift med forumet
Oktoberfruene 2018
Januarlykke 2020
Har ikke kjøpt ammepute foreløpig og vil gjerne krysse punktet av listen. [emoji6]

Aner ikke hvilken jeg skal velge..

Forslag/tips/råd anyone???

Hvilken har dere kjøpt eller vært fornøyd med tidligere?

Hadde til første, men fant fort ut at jeg ikke trengte det, var like greit/bedre med vanlige puter. Så har ikke hatt til nr 2, og skal ikke ha denne gangen heller.

Har ikke kjøpt ammepute foreløpig og vil gjerne krysse punktet av listen. [emoji6]

Aner ikke hvilken jeg skal velge..

Forslag/tips/råd anyone???

Hvilken har dere kjøpt eller vært fornøyd med tidligere?

Jeg har planer om å vente til etter fødsel å se ann behovet da. Som ColgateSmile skriver så er ikke det sikkert man føler behover for det senere. Kjenner flere som har sagt det samme:-)

Jeg brukte bbhugme-puten min[emoji4] Stor og god, og kan formes som man vil. Kommer til å bruke samme denne gangen, har bare kjøpt nytt trekk til den[emoji6]

Hadde ikke ammepute med nr 1 & 2, men hadde med nr 3.. brukte denne mye..så jeg tenker at jeg skal kjøpe denne typen igjen.. [emoji4]

Jeg hadde doomoo sist og ble aldri helt venn med den når det kom til ammingen. Som gravidpute er den derimot helt ypperlig!

Denne gangen har jeg kjøpt cozyfix ammepute da jeg har lest veldig mye bra om den :)

Jeg kommer ikke til å kjøpe ammepute i forveien, ikke sikkert jeg trenger det. Har allerede bbhugme jeg sover med, så tenker prøve den først hvis jeg trenger det. :)

Har bbhugme, men brukte den aldri som ammepute sist, syntes det var myyye enklere uten noe som helst[emoji28] Hilsen solide hengepupper[emoji85]

Jeg sleit med ammingen, og prøvde forskjellige puter, men ingenting hjalp. Fikk vondt i skulderen og ble sliten i armene pluss at ungen stadig måtte justeres. Ordnet meg cozyfix og alt ble så mye lettere. Den festes rundt kroppen med klips og er stødig og god. Koster litt, men er absolutt verdt hver krone. Det kan godt hende at vi har forskjellige behov, men den var løsningen for meg. Hilsen enda en solide hengepupper som aldri hadde klart seg uten ammepute.

Sist sv gikk jeg til innkjøp av cozyfix når gutten var fire dager gammel og jeg hadde såre nipper og stivnakket. Overbevist om at den reddet ammingen vår. Nå har jeg kjøpt bbhugme pga bekkenlløsning og håper den vil duge som ammepute :) om jeg får like vond start denne gangen går jeg nok engang for cozyfix :D

Har bbhugme som også ble brukt til ammepute. Gikk over til vanlige puter etter hvert, men mer fordi bbhugme-en tar så stor plass (de har jo fått ammeputestørrelse på den nå, så viss du ikke trenger den før fødsel er jo det et tips)

Hadde rett start sin sist, var ikke helt fornøyd med den, den ble for lav. Har kjøpt bbhugme nå, har mer trua på at den fungerer bedre siden man kan regulere selv og få den høyere. Ble sittende mye fremoverbøyd sist, så mye problemer i nakke/øvre rygg i tillegg til dårlig holdning.

Har bbhugme gravid- og ammepute som jeg bruker nå i graviditeten, så kommer nok til å forsøke den før jeg eventuelt kjøper noe annet :)

Hadde amme pute sist og mannen har faktisk kjøpt til denne babyen også. [emoji7]
Jeg brukte den MYE! Spesielt når jeg prøvde å ikke sovne da jeg ammet på natten. Men det endte bare med at jeg satt og sov i stede. [emoji7]

Jeg har en BB Hug me og er fornøyd med den når jeg sover. Lurer på om den kan bli noe stor å drasse rundt på til amming, men den virker god å bruke som ammepute også:)

Back
Topp