Ammepute

Rockemamma88

Flørter med forumet
Såå... hvilken er best? Er Cozyfix den ultimate? Eller er Ergobaby sin like bra? Og hva med den enkle ammeputa fra Kid, innafor ?

Lenge siden jeg har gjort dette her[emoji23]

Jeg tenker å gå for cozyfix. Hadde en elendig pute sist og der sank han bare. Så denne gangen skal jeg investere i en ordentlig en:p

Har ei venninne som har Cozyfix, og den virker bra. Komfetabel for både mor og baby

Jeg har brukt My Breast Friend. Den er som Cozyfix, at du spenner den på deg, så den holder seg tett til kroppen. Men den er litt større og litt mer fast. Ulempen er at den er litt mer tungvint å ta med hvis man skal reise bort uten bil.

Jeg har også en enklere bananformet pute, som er mye mykere. Den var håpløs da babyen var nyfødt, men ble bedre å bruke når det ble litt mer "hold" i babyen.

Bbhugme[emoji173] brukte den i svangerskapet for å få sove, og bruker den som ammepute enda selv om han er 5 mnd :) verdt hver eneste krone

Såå... hvilken er best? Er Cozyfix den ultimate? Eller er Ergobaby sin like bra? Og hva med den enkle ammeputa fra Kid, innafor ?

Lenge siden jeg har gjort dette her[emoji23]
Cozyfix er gull :Heartred

Jeg har en ammepute som kan gjøres om til en liten stol for baby? Den har sånn til å feste rundt føttene og magen til baby. Men husker selvfølgelig ikke hva den heter... Ammepute er ammepute da, ifølge meg :P

Min erfaring er at cosyfix er i en klasse for seg selv. Prøvde bbhugme, men synes den var vanskelig å få stram nok også synes jeg at det var vanskelig å få barnet i rett posisjon. Jeg ente etterhvert opp som pumpe og flaske mamma og cosyfix var også er ypperlig flaskepute. Babyen lå stødig og fint der noe som frigjorde en hånd hos meg :)

Bbhugme! Har ikke født babyen ennå men har brukt den lenge i senga allerede for å få sove ordentlig. Den er helt gull:Heartpink Har ei venninne som har brukt den til både soving og amming og hun anbefalte den til meg.

Har ikke født enda, men har bbhugme. Tenkte å teste den ut til amming, men har hørt litt varierende om den. Kjøper ikke en ny før det evt skjærer seg med bbhugme. Har hørt mye positivt om cosyfix :)

Back
Topp