Ammepute?

Sommerbaby4

Blir kjent med forumet
Noen som har brukt eller tenker å bruke det til den lille. Med første brukte jeg ikke, men det ble veldig tungt ettervert å holde henne oppe. Vurderer om jeg skal ha det denne gangen, men vet ikke helt om det er verdt det.

Brukte cozy fix, helt fantastisk! Kuttet den ut etter 4-5mnd, da holdt det med en sofapute:)

Ja jeg hadde en 3i1 ammepute som jeg var veldig fornøyd med... men til amming syns jeg ikke at den var 100% optimal... den hadde liksom ikke nok fylde ved amming. Men brukte den mye til at hun kunne ligge i den. (Den hadde en sele så hun ble liggend oppi... og lå ofte i den når jeg dusjet eller vi satt i sofa'n.

Men nå har jeg kjøpt Bbhugme. Og er ganske overbevist om at den kommer til å være mye bedre til ammingen enn den forrige jeg hadde. Gleder meg til å bruke dem [emoji5]

Hadde en billig sist og den var ikke optimal å bruke. Angret på at eg ikke investerte i bedre utstyr iom. at vesla slet med ammingen i starten og vi brukte MYE tid i sofaen de første 3 mnd. Var gåen i skuldre og rygg etterhvert.

Denne gangen har vi investert i en Bbhugme og er sikker på at den er MYE bedre. Sliter litt med bekkenet og den er fantastisk å ha i senga og sofaen under graviditeten. Fikk testet den som ammepute hos Bekken og Barn med eldstemann, og det var stor forskjell på den og den eg hadde hjemme den gang ja... Testet også cosyfix på sykehuset og den var også meget god :)

Har fått bbhugme av samboer og elsker den. Håper den gjør seg bra som ammepute også. Hadde ikke ammepute sist før det var gått 2-3 mnd, men opplevde egentlig at behovet for anmepute var størst de første mnd og at den ble overflødig da barnet ble større.

Har kjøpt bbhugme og håper den er grei å bruke til amming :) Kjekt med ei pute som har flere bruksområder.

Til barn nr 1 og 2 brukte jeg aldri ammepute. Hadde ikke behov for det rett og slett. Fikk en med harde saccosekk-kuler inni, men den var så grusom, tror faktisk jeg kastet den. Brukte av og til en sofapute under armen, men fant avslappende stillinger uansett med å holde barnet i armene.
Nå når jeg skal ha to babyer ser jeg at det nok er større behov, ellers vil jeg aldri ha noen armer frk, så kjøpte en BBHugme, som jeg allerede har tatt i bruk for bekkenet. Har troen på at den også vil være god for ammeingen.
Venter du første barn så se det litt an. Fødeavdelinene har ofte flere varianter som du kan prøve mens du er der. (Den jeg sokner til har både bbhugme, kozyfix m. Fl) Sett heller av penger og få noen til å dra for å kjøpe når du har funnet en du liker og du ser at amming er noe for deg, og for all del-styr unna slike billige[emoji4]

Jeg har, som mange andre her, kjøpt BBhugme, og håper den fungerer til amming. Gjør den ikke det får jeg kjøpe noe annet, den er vel en av de dyrere putene uansett, så blir ikke like ille om jeg må ha en annen.

Har amme/gravid pute jeg brukte sist svangerskap, har nesten mer behov for den nå, enn til amming [emoji85][emoji4] hadde ikke klart meg uten[emoji28]

Starta med ei slapp ammepute sist- kjøpte Cosy Fix etter ei veke. Verdt kvar ei krone!

Brukte bare sofapute med de andre sist men denne gang håpe jeg at bbhugme puten kan ta del i den jobbenxsmile3

Doomoo sin! Gull verdt!! <3 :) Og nyyyyyyyydelig å sove med nå!

Back
Topp