Ammepute

Jeg har kjøpt cosyfix ammepute etter å ha hørt veldig mye bra om den! :) Har ingen personlig erfaring å dele enda dessverre!

Ja har hørt nokon sei at ein ikkje trenge.... Litt usikker endå. Tenke eg må finna ein butikk so har dei å prøva ka so passa best! Står mellom bbhugme og doomoo. Kanskej eg berre kjøpe brukt òg, itilfelle den ikkje blir brukt so masse. Mange so bruka den i sengå no når ein e preg for å sova bedre. Har du sitt på nokon eller venta du te bebi e født evt?
Har ei venninne som er kjempe fornøyd med sin bbhugme. Så jeg har vurdert den, men må innrømme at jeg synes den er litt dyr. Vet jo ikke om jeg får brukt den så mye? Har også lurt på ergobaby sin natural curve. Får følge med litt på tilbud og finn.no eller så kan det være at jeg fort oppdager at det er noe jeg trenger:)

Har ei venninne som er kjempe fornøyd med sin bbhugme. Så jeg har vurdert den, men må innrømme at jeg synes den er litt dyr. Vet jo ikke om jeg får brukt den så mye? Har også lurt på ergobaby sin natural curve. Får følge med litt på tilbud og finn.no eller så kan det være at jeg fort oppdager at det er noe jeg trenger:)
Ja dei e ganske dyre... Og når da ikkje e sikkert ein bruka da so e da masse penga... Har sitt nokon ligge ute på Finn.

Takk for svar og erfaringa alle sammen:happy: no får eg arva ammeputa so e da ein ting mindre å bruka penga på;)

Back
Topp