Ammepute

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Noen som har erfaring med en god ammepute? :)

Jeg har kjøpt en DooMoo ammepute i L som jeg allerede har brukt masse. Sover med den i sengen og bruker den som ryggstøtte i sofa bl.a. Har ikke prøvd den til amming da, men regner med den vil fungere like bra til det.
Er rift om den her i huset. Både mann og barn tyvlåner hele tiden ;-)

Jeg har kjøpt en DooMoo ammepute i L som jeg allerede har brukt masse. Sover med den i sengen og bruker den som ryggstøtte i sofa bl.a. Har ikke prøvd den til amming da, men regner med den vil fungere like bra til det.
Er rift om den her i huset. Både mann og barn tyvlåner hele tiden ;-)
Takk for tips:)
Høres ut som noe det kan være verdt å bruke penger på:)
Sliter litt med gode stillinger både i seng og sofa her også. Må ta en titt i helga.

• Liker
Reactions: Bee
Sniker fra mai15, bbhugme!

Jeg har kjøpt doomoo str M og den kjennes veldig god ut.. Sist hadde jeg en "billig" med sånne saccosekk kuler - har helt ubrukelig!!

Jeg er veldig glad I den store doomoo-puta nå I svangerskapet, men til amming foretrekker jeg en mindre og fastere pute. For at jeg skal "gidde" å bruke ammepute, må jeg ha en jeg lett løfter mellom baby og vannglass.

Doomoo er fantastisk. Hadde det sist og ar kjøpt ny til denne babyen :)

Jeg vil på det varmeste anbefale cozy fix og særlig for førstegangsmammaer. Hjalp meg veldig og særlig grei med nattamming. Bare å klikke belte på og legge barnet støtt på. Da har du begge hender fri!

Back
Topp