Ammepute

fru Blom

Flørter med forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Til vanlig pleier jeg å legge babyen på en vanlig pute når jeg ammer, men merker nå at det ikke er så komfortabelt lenger, da babyen henger på en måte fra pute. Lurer på om det blir bedre med en ammepute. Kan dere anbefale meg en (ser at de finnes i forskjellige varianter)? :greet015

Vet at mange er veldig fornøyde med CozyFix :) den skal jeg kjøpe til neste barn!

De hadde cozyfix på sykehuset her og den var helt genial da hun var så liten. Har et par med slike kuler her hjemme, men jeg ble bare irritert fordi jeg må holde på den for at hun skulle ligge fint, så jeg droppa hele greia og bruker bare armene:)

De hadde cozyfix på sykehuset her og den var helt genial da hun var så liten. Har et par med slike kuler her hjemme, men jeg ble bare irritert fordi jeg må holde på den for at hun skulle ligge fint, så jeg droppa hele greia og bruker bare armene:)
Nemlig. Det er det jeg frykter, at det ikke blir noe særlig bedre enn vanlig pute...

Nemlig. Det er det jeg frykter, at det ikke blir noe særlig bedre enn vanlig pute...

Jeg synes egentlig det var bedre med vanlig puter som jeg legger under albuen for å få litt støtte :)

Jeg syns ikke ammepute har fungert. Vil gjerne han skal ligge litt skrått, og det går jo ikke da. Pluss at han var så tung fra begynnelsen av at jeg måtte holde den oppe på kantene. Bruker en vanlig, stor pute :)

Jeg er veldig fornøyd med doomoo ammepute :) bruker den til alle amminger bortsett fra på natta (for da ligger vi). Den er veldig fast i formen, men former seg likevel litt sånn at lille ligger behagelig. Litt dyr er den jo da, men er nok et av de kjøpene jeg er aller mest fornøyd med!

Har ikke brukt ammepute hverken til nr 2 eller nr 3.. Brukte helt i begynnelsen med første,men fant ut at armene og en god sittestilling er like behagelig. Bruker evt en pute under albuen av og til. Ellers finner jeg meg bare en god stilling før jeg ammer.

BBhugme!!! Hadde aldri klart meg uten.. Den knyttes rundt meg så har alltid begge hender fri når jeg ammer :)

Jeg har en ammepute...men den blir bare brukt som ryggstøtte :p fant aldri helt ut hvordan jeg skulle vruke den, var liksom like greit uten :)

Back
Topp