Ammepute

Jeg har doomoo puten og elsker den allerede, bruker den når jeg sover nå:-)

Ellers har jeg også kjøpt my Breast Friend puten for tvillinger:-) skulle visst være et must.

Lurer jeg også på :p vurderer kjøpe meg snart så jeg kan sove med den :p

Investerte nylig i en "bbhugme multifunksjonell pute" og elsker den! Fungerer som en "pølse" som man bruker om natten som gravid-pute nå, og knyttes sammen og brukes som ammepute senere. Former seg så fint etter kroppen og er superdeilig og myk! Gleder meg til å teste den som ammepute, men kan allerede se nå at den er 100 ganger bedre enn den vanlige ammeputen jeg hadde sist :)

Jeg skulle egentlig bare ha en tempur pute på jysk, men den var så fantastisk at jeg bruker den som ammepute og! Anbefaler altså vanlig tempur pute!!!

Investerte nylig i en "bbhugme multifunksjonell pute" og elsker den! Fungerer som en "pølse" som man bruker om natten som gravid-pute nå, og knyttes sammen og brukes som ammepute senere. Former seg så fint etter kroppen og er superdeilig og myk! Gleder meg til å teste den som ammepute, men kan allerede se nå at den er 100 ganger bedre enn den vanlige ammeputen jeg hadde sist :)

Samme her :)

Doomoo er absolutt å anbefale. Kjøpte den forrige gang, etter en skuffelse med en billig pute - og angret på at keg ikke hadde investert i den fra starten :)

Kjøpte ei heilt enkel ei på barnas hus sist, hugsar ikkje merke, men den er god i alle fall. Synest det er viktig at dei er nokså faste :)

Men hvilken fasong er best? Noen er mer runde, andre mer trekantet osv.

Ikke kjøp isopor fyll

Er det den som koster over tusenlappen :)?

Er det den som koster over tusenlappen :)?

Ja, måtte ut med 1399 gitt..... Det er mye penger for en pute, men vi har kjøpt en del brukt denne gangen og er ellers mer restriktive enn forrige gang. Så denne puten unnet jeg meg :)

Ja, måtte ut med 1399 gitt..... Det er mye penger for en pute, men vi har kjøpt en del brukt denne gangen og er ellers mer restriktive enn forrige gang. Så denne puten unnet jeg meg :)

Oki da er det den jeg tenker på :p den ser såå god ut!! Vurderer unne meg selv :p

Jeg har doomoo puten og elsker den allerede, bruker den når jeg sover nå:-)

Ellers har jeg også kjøpt my Breast Friend puten for tvillinger:-) skulle visst være et must.

Hvilken str har du i doomoo puten? Vurderer den nå mn er så usikker på hvilken jeg skal velge. :)

Hvilken str har du i doomoo puten? Vurderer den nå mn er så usikker på hvilken jeg skal velge. :)
Jeg har den største, siden jeg skal ha tvillinger:-)

Men jeg elsker puten til meg selv også! Ligger med den mellom lår/knær og ekstra støtte for hodet, god å holde rundt og. Hihi! Kommer nok aldri til å kvitte meg med denne:-)

Jeg har den største, siden jeg skal ha tvillinger:-)

Men jeg elsker puten til meg selv også! Ligger med den mellom lår/knær og ekstra støtte for hodet, god å holde rundt og. Hihi! Kommer nok aldri til å kvitte meg med denne:-)

Det jeg trenger det mest til nå er for å ligge mer komfortabelt om natta ;) venter bare 1, men tror kanskje det blir den store :D

Det jeg trenger det mest til nå er for å ligge mer komfortabelt om natta ;) venter bare 1, men tror kanskje det blir den store :D
Jeg har Doomoo i medium og jeg sover med den hver natt - utrolig deilig :) Anbefales

• Liker
Reactions: H&H
Og den store frykter jeg at kunne blitt for stor, siden den går helt rundt ryggen. Jeg synes hvertfall medium passer perfekt til både amming og soving når man kun har en nyfødt :)

Jeg anbefaler en ammepute som er hard/fast. Husker ikke merke på den jeg har, men den er brukt MYE! Er også vibrater i den, noe som roet den lille hvis hun var urolig.

Back
Topp