Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Investerte nylig i en "bbhugme multifunksjonell pute" og elsker den! Fungerer som en "pølse" som man bruker om natten som gravid-pute nå, og knyttes sammen og brukes som ammepute senere. Former seg så fint etter kroppen og er superdeilig og myk! Gleder meg til å teste den som ammepute, men kan allerede se nå at den er 100 ganger bedre enn den vanlige ammeputen jeg hadde sist
Er det den som koster over tusenlappen ?Investerte nylig i en "bbhugme multifunksjonell pute" og elsker den! Fungerer som en "pølse" som man bruker om natten som gravid-pute nå, og knyttes sammen og brukes som ammepute senere. Former seg så fint etter kroppen og er superdeilig og myk! Gleder meg til å teste den som ammepute, men kan allerede se nå at den er 100 ganger bedre enn den vanlige ammeputen jeg hadde sist
Er det den som koster over tusenlappen ?
Ja, måtte ut med 1399 gitt..... Det er mye penger for en pute, men vi har kjøpt en del brukt denne gangen og er ellers mer restriktive enn forrige gang. Så denne puten unnet jeg meg
Jeg har doomoo puten og elsker den allerede, bruker den når jeg sover nå
Ellers har jeg også kjøpt my Breast Friend puten for tvillinger skulle visst være et must.
Jeg har den største, siden jeg skal ha tvillingerHvilken str har du i doomoo puten? Vurderer den nå mn er så usikker på hvilken jeg skal velge.
Jeg har den største, siden jeg skal ha tvillinger
Men jeg elsker puten til meg selv også! Ligger med den mellom lår/knær og ekstra støtte for hodet, god å holde rundt og. Hihi! Kommer nok aldri til å kvitte meg med denne
Jeg har Doomoo i medium og jeg sover med den hver natt - utrolig deilig AnbefalesDet jeg trenger det mest til nå er for å ligge mer komfortabelt om natta venter bare 1, men tror kanskje det blir den store