Ammepute

S-mamma

Gift med forumet
Tar dere den med på sykehuset?

Tar dere den med på sykehuset?
Nei, har ikke tatt med de andre gangene, og gjør det ikke med denne heller. Bygde opp med dyner og puter når jeg skulle amme på sykehuset sist. Har egentlig omtrent ikke brukt ammepute, kun støttet opp med sofaputer hjemme også.

Har ikke orket å brukt penger på å kjøpe ammepute, tenker at jeg skal se om ikke vanlig puter funker like greit :) så nei, tar ikke med ammepute på sykehuset

Bruker ikke ammepute. :) Sist støttet jeg armen med puter i sofaen, og ellers så hadde jeg ikke behov for ammepute for å få til ammingen. Tror de har ammepute til låns på de fleste sykehus dersom man trenger ammeputen for å få til riktig ammestilling. Det har de på vårt sykehus i alle fall.

Hadde ammepute sist, men likte ikke å bruke den. Syntes den var for hard, baby falt liksom mellom den og meg, han hvilte ikke godt på den.. Vanskelig å forklare.. Brukte den litt når han ble 3-4 mnd, men var blitt så stor da at det var ikke vits.
Har ikke kjøpt denne gang..

Nei, har vurdert å kjøpe, men skal se behovet an. På sykehuset har dem ammeputer, du får lånt der og trenger ikke å ha med deg.

Nei. Har en ammepute fra førstemann, men lar den ligge hjemme, så kan jeg heller bruke den når jeg kommer hjem :)

Brukte aldri ammepute sist, syns det var lettere uten:)

Se an behovet. Ikke alle som trenger/liker det.

For meg ble en slik Cosy-fix ammepute redningen. Den er hardere og sitter tettere mot magen enn vanlige ammeputer.

Back
Topp