Jeg har bare en billig-type fra ullared, men er ikke kommet helt i gang med ammingen så vet ikke hvordan det blir å bruke den der. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mm skulle nesten bare mangle så dyre de er menWow! Service!
Sant sant! Jeg kjøpte på nettet, men så igår at de har begynt å selge de på ene babybutikken herMm skulle nesten bare mangle så dyre de er men![]()
Det er lov å prøve iallefall!!Sant sant! Jeg kjøpte på nettet, men så igår at de har begynt å selge de på ene babybutikken herSå da kan de kanskje hjelpe meg mot en slant
![]()
Jeg har også en fra Ellos. Støtter ryggen og lille har mye plass å ligge.Jeg kjøpte en med smurfer på på ellos. Synes den er veldig grei å bruke.
Jeg betalte 750 kr tror jeg. Men det var ingen her i nærheten som solgte den i butikk.Det er lov å prøve iallefall!!
Såg puta var en del billigere på nett enn d jeg betalte i butikken!
Du har den store?Jeg betalte 750 kr tror jeg. Men det var ingen her i nærheten som solgte den i butikk.
Ja, kjøpte den for store pga bekkenløsningen. Gjorde livet mitt mye enklere og natten mye bedre!Du har den store?
ja den var faktisk god gav støtte for mor og barn.Jeg har også en fra Ellos. Støtter ryggen og lille har mye plass å ligge.
Ja, kjøpte den for store pga bekkenløsningen. Gjorde livet mitt mye enklere og natten mye bedre!