Ammepute

FruFrøken

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Himmelbarn
Oktoberfest 2024 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Hvilken ammerunde anbefaler du? :)
 
Doomoo <3


Februar-14 mamma <3
 
Cozyfix! Den spennes fast rundt magen:) Får begge armene fri og mini sklir ikke ned mellom deg og puta.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg har en fra babydan og liker den. Synes det er greit med en som er formbar.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg kjøpte nett en Doomoo large fra lilleprinsen.no. Venter spent på pakke :) :)

22.02.2015 ♡
 
Jeg kjøpte en på kid, synes det var helt grei...
 
Jeg kjøpte nett en Doomoo large fra lilleprinsen.no. Venter spent på pakke :) :)

22.02.2015 ♡
Min doomoo er nok det som har vært mitt aller beste kjøp (av "unødvendige" ting vel og merke), har brukt den kjempemye! Hadde den til og med med på barsel, så tok den i bruk når mini bare var noen timer gammel.


Februar-14 mamma <3
 
Min doomoo er nok det som har vært mitt aller beste kjøp (av "unødvendige" ting vel og merke), har brukt den kjempemye! Hadde den til og med med på barsel, så tok den i bruk når mini bare var noen timer gammel.


Februar-14 mamma <3

Så bra!:) Hører mange sier det, så fant ut at jeg må teste den :) Har blitt anbefalt å ha den som støtte i senga de siste månedene før fødsel også, det ser jeg for meg at er veldig behagelig.

22.02.2015 ♡
 
Så bra!:) Hører mange sier det, så fant ut at jeg må teste den :) Har blitt anbefalt å ha den som støtte i senga de siste månedene før fødsel også, det ser jeg for meg at er veldig behagelig.

22.02.2015 ♡
Det vil jeg tro! Veldig greit å ha en ammepute som ikke er så slapp. Denne er fin og fast, men også formbar. Jeg hadde ikke klart meg uten min! Bruker den fortsatt ;)


Februar-14 mamma <3
 
husker ikke merket, men en stor en med masse små kuler inni så den ble fast og den kunne knytes rundt magen..
kjøpte den i sverige..
jeg sov med den mellom bena de siste månedene før fødsel og, kjempegod :)
 
Jeg kjøpte nett en Doomoo large fra lilleprinsen.no. Venter spent på pakke :) :)

22.02.2015 ♡
Måtte du betale mye i frakt? Jeg lurer på om jeg vil ha large eller medium. Hva tenkte du på når du valgte large? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Måtte du betale mye i frakt? Jeg lurer på om jeg vil ha large eller medium. Hva tenkte du på når du valgte large? :)


Sent from my iPad using BV Forum

Akkurat nå var de ca hundre kroner billigere, frakt var vel rundt 70 ellerno - så det gikk litt opp i opp. Jeg kjøpte L slik at jeg kan bruke den som støtte under graviditeten. Fikk den i posten i dag :-D Jeg er såå fornøyd! Den er fantastisk å krølle seg inntil, den former seg svært godt etter kroppen og er veldig behagelig. Jeg er redd den kan bli litt stor til amming, men når jeg legger den rundt meg får jeg jo støtte i ryggen også. Den i medium er kanskje å foretrekke hvis man ikke tenker å bruke den under graviditeten. Usikker på hvor mye mindre den i medium er. Men selve ammeputen har en fantastisk deilig konsistens. Jeg tror enhver liten bylt vil trives oppå der :) :)

22.02.2015 ♡
 
Jeg har medium og syns den har perfekt str for amming :) eneste jeg har å utsette på den piten er at det kan bli en smule varmt på fanget når minien finner ut han skal sove noen timer oppi der :p


Februar-14 mamma <3
 
Måtte du betale mye i frakt? Jeg lurer på om jeg vil ha large eller medium. Hva tenkte du på når du valgte large? :)


Sent from my iPad using BV Forum
Nå kan det hende du allerede har bestilt, men hvis du bruker koden fotballfrue så vil du få ytterligere 10% rabatt


❤️Venter en gutt 30.desember ❤️
 
Back
Topp