Ammepute

Mimmis88

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg hadde ikke ammepute til storebror, men skal definitivt ha det nå.
De fleste er jo sånne med "riskorn"/isoporkuler inni.
Men jeg mener bestemt jeg har kjent en som er slik som en tempur(??) pute? Slik som former seg etter deg/babyen når du ligger på den.
Noen som kan hjelpe med hvilken det er? :)

Har en dansk som er laget i syntetiske dom kalles Foss Flakes. Beste puta som finnes.
Dansk merke som heter Vanilla.
Anbefaler tvillingstørrelsen :)

Har også den med sånn "riskorn" inni :) synes den er ok, men sånn tempur-lignende pute hadde vært hærli!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hadde med første med "riskorn" også :) Nå skal jeg ha ny pute :)

Har du sjekket ut Cozyfix ammepute? Den har jeg kjøpt og den kjennes veldig bra ut! Hadde en vanlig med isopor til førstemann, ikke helt optimal den,..

Hva er forskjellen på en ammepute og evt bare en helt vanlig pute...? Bør jeg skaffe en ammepute..?

Hva er forskjellen på en ammepute og evt bare en helt vanlig pute...? Bør jeg skaffe en ammepute..?
Vet at veldig mange syns at ammepute er gull verdt. Jeg har skaffet meg ammepute til alle svangerskapene, men fikk allikevel aldri til å bruke den. Følte at barnet kom for høyt opp i forhold til puppen. Brukte bare vanlig pute, og det gikk helt fint. Mulig det fins bedre varianter av ammeputer da. Arvet en denne gangen også, og den virket ikke fullt så høy.

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som har BBHugme-puten? Fikk tips fra kiropraktor om den i dag. Den er visst helt fantastisk. Kan brukes som hjelp til bekkenløsning/låsning nå før fødsel, og som ammepute eller babynest når den lille er født. Har forsøkt å få tak i, men ser de er utsolgt de fleste stedet. Har sendt avgårde et par eposter så håper å få tak i :)

Vet at veldig mange syns at ammepute er gull verdt. Jeg har skaffet meg ammepute til alle svangerskapene, men fikk allikevel aldri til å bruke den. Følte at barnet kom for høyt opp i forhold til puppen. Brukte bare vanlig pute, og det gikk helt fint. Mulig det fins bedre varianter av ammeputer da. Arvet en denne gangen også, og den virket ikke fullt så høy.

Så rart. Alle jeg har sett kommer ikke engang opp til brystet og jeg har måttet ha pute under. Og jeg er ikke engang lange jenta med mine 160 cm. :p Har kun funnet en som er høy nok og det er den jeg har fra Vanilla.

Doomoo buddy, tror jeg den puten av "tempur" heter. (Etter litt frem og tilbake på google)
Noen som har erfaringer? :)

Så rart. Alle jeg har sett kommer ikke engang opp til brystet og jeg har måttet ha pute under. Og jeg er ikke engang lange jenta med mine 160 cm. :p Har kun funnet en som er høy nok og det er den jeg har fra Vanilla.
Haha...kanskje jeg har unormalt lange pupper Neida, har nok ikke det. Men det er sikkert stor forskjell på putene. Den jeg hadde tidligere var veldig kompakte og høye. Den jeg har fått nå er helt motsatt, skikkelig slapp i fisken. Regner med jeg ender opp med sofapute denne gangen også, men skal absolutt gi den en sjans

Haha...kanskje jeg har unormalt lange pupper Neida, har nok ikke det. Men det er sikkert stor forskjell på putene. Den jeg hadde tidligere var veldig kompakte og høye. Den jeg har fått nå er helt motsatt, skikkelig slapp i fisken. Regner med jeg ender opp med sofapute denne gangen også, men skal absolutt gi den en sjans

Haha. Godt du tok det slik og ikke ble fornærmet. Tenkt ikke i de baner i det hele tatt, bare på hvor ulike vi og putene er :) jeg føler meg heldig som har funnet den perfekte for meg :D

Jeg har kjøpt denne, kombinert sove og ammepute! gleder meg til å ikke kunne trille over på ryggen om natten :)

Jeg har en helt vanlig ammepute med isopor/ris i tror jeg :)
Brukte den bare første dagene etter hjemkomst med forrige til amming.
Etterpå ble den brukt til støtte når han sov i fanget, og ble for tung for armene :P

vurderer å kjøpe Doomoo ammepute i str L, den er 1,70 lang, Kan bruke som støtte i sengen nå, så som ammepute etter på, Brukte puta hele amneperioden med første og var kjempe fornøyd. :)

Har fått Doomoo ammeputa - den er veldig god :) :) :)

Jeg har kjøpt en stor hotell pute. Den er stor og god. Gir masse støtte om nettene samtidig som jeg ser for meg at den er i perfekt str når jeg skal begynne å amme.

Back
Topp