Ammepute

38si

Blir kjent med forumet
Hvilken ammepute skal dere ha?
Synes det er vanskelig å velge hvilken ammepute som passer meg best. Har jo aldri ammet før så jeg vet jo ikke hva som er viktig å tenke på før jeg kjøper :-) Det er jo så mange forskjellige varianter og former :confused004

Jeg blir bare å velge en billig "vanlig" en.. blir bare brukt i noen uker, så er ikke verd å bruke my penger på :) jeg brukte den mest når barn skulle holde, så de slapp å miste babyen:) på føden får du låne :)

Siden jeg heller ikke vet hva jeg trenger/om jeg i det hele tatt kommer til å bruke det mye, så kjøpte jeg billigste jeg fant, 250kr på Kid interiør.

Skal få låne av ei vennine. Hun brukte nesten ikke sin og frarådet å bruke penger på det før en er sikker på at det er noe man vil bruke :)

Jeg kjøpte også en billig en på Kid da jeg heller ikke vet hva som vil passe best. Senere kjøpte vi cozi fix(tror den het det) da vi fikk 70% avslag ettersom butikken skulle legges ned. Har flere venninner med små barn så tenker at ammeputa kan være grei hvis de skal holde babyen i hvertfall :)

Jeg har en fra forrige gang som jeg er godt fornøyd med. Fikk den med på kjøpet av en brukt leandervugge :)
Vesla bruker den som kosepute i sofaen den dag i dag. :P

Back
Topp