Ammepute?

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Har dere kjøpt ammepute?
Er litt usikker på om jeg skal kjøpe eller ikke..

Ønsker gjerne å høre deres formeninger ang ammepute :)

For meg var det en kjempehjelp i begynnelsen før jeg fikk helt taket på amminga selv om det var en relativt kort periode..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Min svigermor sydde en til meg når Mina ble født. Jeg brukte den masse, og kommer sikkert til å bruke den nå også.
Så jeg vil virkelig anbefale det:)

Eg kommer ikkje til å kjøpe før eg vet at det blir amming.. hååååper inderlig at det blir amming, men vet aldri..

Ammepute var en fantastisk avlastning for meg den første tida forrige gang, så kommer nok til å bruke den igjen nå :)

Jeg kjøpte en til førstemann, men hadde ikke så stort utbytte av den egentlig. Brukte den mer til nr 2, men ikke mye da heller. Kommer til å prøve denne gangen også, så får vi se...

Tror jeg skal prøve uten til å begynne med. Jeg skal prøve med vanlige sofaputer først

Jeg hadde ikke noe bruk for ammepute med første, og skjønner egentlig ikke helt hva som skal til for at jeg skal trenge en denne gangen.. Bortsett fra at jeg gjerne skulle hatt en å hatt mellom beina når jeg sover pga bekkenløsningen :p

Jeg brukte ammepute. Det er åtte år siden. Nå er jeg gravid med nummer to og ser på det som største selvfølge å kjøpe ammepute nå også. Jeg husker det var utrolig deilig å avlaste armen på mens jeg ammet. Da jeg ikke var hjemme og ikke hadde mulighet til å bruke den føltes det som om jeg ble sliten i armen etter en liten stund. Syntes ammepute var utrolig kjekt asså :-D anbefales :-D

Jeg hadde ammepute, men brukte den ikke noe særlig. Har store, gode sofaputer :p :)

Jeg har kjøpt ammepute :) men bruker den mellom beina når jeg sover :)

Jeg har kjøpt ammepute :) bruker den nå når jeg sover og satser på at den vil være til god hjelp når den lille kommer også (selv om jeg ikkje vet sikkert da jeg ikke har ammet før) :)

Har ikke brukt pånoen av mine,kjøpte til første men det var like godt å støtte armen med en vanlig sofapute:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det kan jo være en god støtte selv om man gir flaske også da :)

Også kan man bruke den til å legge under overkroppen på barnet når det ligger på magen :)
Sånn som gutten min ligger her :)

smiler%20og%20l%C3%B8fter%20hodet-1.JPG

Jeg hadde og brukte ammepute med de to første. Den er god avlastning, særlig i starten. Etter hvert brukte jeg den som ryggstøtte når jeg ammet i senga;)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Jeg kom over en på kid når det var tilbud der sist til 149kr så da slo jeg til :) så får vi se om jeg kommer til å bruke den :)

Back
Topp