Ammepute?

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
Trenger man det? Noen som har noen anbefalinger?

Siden jeg etter all sannsynlighet skal ha keisersnitt så har jeg sett på cozy fix sin ammepute, men er det verdt prisen? Er vårt første barn så jeg kjenner at jeg ikke aner hva jeg trenger og ikke trenger...

Jeg har aldri hatt det og kommer nok ikke til å kjøpe det denne gangen heller.
Ser for meg at de er store, og uhamslige å ha å gjøre med når de ikke er i bruk.
Jeg har klart meg med vanlige puter ;)

Jeg brukte ikke det forrige gang. Prøvde på sykehuset, men synes det var litt i veien på en måte. :p

Kjøpte ril vår første,men den var bare pyton!!! Fikk det ikkje ordntlig til,var mye bedre med vnlige puter som kan formes under armen. Synest eg da;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg brukte ikke ammepute, skal ikke ha det nå heller.

Jeg likte ammeputen til å begynne me:) også er den genial om småbarn vil holde:)

Var greit med ammepute syns jeg. Men puter funker også fint:) Ville ikke kjøpt en dyr ammepute.

Tusen takk for tips :) Kjøpte en billig en på KID når det var salg der forrige uke - 150kr eller noe. Tenkte å prøve den først for jeg er litt redd for at cozy fix sin skal være litt hardere i stoffet og da kanskje skape ubehag i forhold til et eventuelt sår etter keisersnitt. Det er kanskje en av de tingene man ikke behøver å kjøpe før babyen er ute... er jo ikke sikkert at man får melk eller får til å amme heller.

Dama til broren min har Cozyfix, hun elsker den:)

Jeg brukte cosyfix på sykehuset, og hadde j ikke allerede kjøpt en hjemme, så hadde jeg investert i den.!! Kjempegod. Men j har den fra kid og den er helt ålreit ;) Syns det er greit m ammepute, da armene blir frigjort ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg skal ha ammepute! :) er min første og,men har passet så mange små søte å gittde flaske at jeg kunne ikke vært foruten ammepute :) min eldstetantebarn,adrian var veldig tung og holde mens han suttet på flasken,0. Men er jo smak og behag :)

Jeg skal nok ha en billig ammepute denne gangen også. Om ikke annet for når supersnuppa skal ha babyen på fanget. Også er den jo veldig kjekk å bruke i sprinkelsenga for å gjøre det litt trangere og koseligere for babyen. :)
Med eldste brukte jeg puten mye for å kunne amme henne mens jeg selv spiste. Hun hadde det med å plutselig bli akutt sulten akkurat når jeg skulle spise...

Jeg har bestilt meg en sånn lang gravid-sovepute,og syns jeg husker å ha lest noen her eller på annet forum som skrev at den var super til amming i senga. Ellers tror jeg bare jeg bruker vanlige puter i stua,og så får jeg heller kjøpe hvis behovet melder seg. Butikkene finnes vel fortsatt når rampen er her :-)

Jeg har bestilt meg en sånn lang gravid-sovepute,og syns jeg husker å ha lest noen her eller på annet forum som skrev at den var super til amming i senga. Ellers tror jeg bare jeg bruker vanlige puter i stua,og så får jeg heller kjøpe hvis behovet melder seg. Butikkene finnes vel fortsatt når rampen er her :)
Jeg skrev at den var super til amming i senga og ikke minst god støtte for deg en annen plass ;)
Men det var vel deg jeg klarte å overbevise om å kjøpe en slik da ;)
Men ja den kan jeg anbefale på det sterkeste :D
Du finner den her :

http://www.jollyroom.no/ng-baby-gravidkudde-vit.html

Hadde god bruk for ammepute sist gang - synes det var vanskelig å få de vanlige putene til å ligge godt og ikke skli vekk - og det ble drag i puppen når kiden skle unna. Kjøpte først pute på barnas hus - og den var stein hard og ikke brukenes (tenkte å sy den om til en mellom beina pute)! Så fikk eg en cozyfix pute - som festes med stropp bak så den festes helt inntil kroppen. Den er helt genial og ble MYE brukt - men anbefaler å ha den fra begynnelsen, det er da man trenger ammepute mest :) etter hvert blir babyen større og trenger ikke like mye støtte :)

Jeg brukte ammepute til storesøstrene, og kommer til å kjøpe denne gangen og. Mye enklere enn å skulle bruke vanlige puter synes jeg :)

Jeg skrev at den var super til amming i senga og ikke minst god støtte for deg en annen plass ;)
Men det var vel deg jeg klarte å overbevise om å kjøpe en slik da ;)
Men ja den kan jeg anbefale på det sterkeste :D
Du finner den her :

http://www.jollyroom.no/ng-baby-gravidkudde-vit.html

Var nok du som skrev det da ja :-) Gleder meg til den kommer i posten,skjønner i grunnen ikke hvorfor den ikke er kommet,så sendte mail til kundeservice i dag!

Back
Topp