ammepute?

muffinsdronningen

Glad i forumet
Har dere det eller skal dere bruke det?
og er det greit å ha?

Jeg har det, og har brukt den med begge mine. Synes den var veldig grei å ha å "støtte" opp under babyen så jeg slipper å holde så mye selv, spesielt i starten ligger de jo ganske lenge. Da har jeg faktisk bare sittet i stresslessen (m/ høye armlener) og bygget denne oppunder og hatt armene fri. ;-)

Jeg har også og bruker den kanskje de tre første ukene. Synes ikke den er veldig nyttig, bygger like gjerne opp med en sofapute eller to. Smak og behag... :) 

har det og elsket den med første unge så puten står klar nå :)

Det har jeg etter lillemor. Likte den godt. Den ligger klar og skal være med på sykehuset når den tid kommer! ;-)

Kjekt å ha en pute for å få avlastet armene under amming ja. Men jeg bygger opp med en annen pute med pent trekk istedetfor ammepute. Dette er smak og behag..:)

Kjøpte cosyfixputen etter anbefaling fra ammepoliklinikken forrige gang.. Latterlig dyr og verdt hver krone, så den blir tatt i bruk denne gangen også:)

Brukte den en del til lillemor sist, så blir nok å bruke denne gangen også:)

Jeg har en fra sist gang, men brukte den ikke spesielt mye....men det skal sies at jeg slet veldig med ammingen sist også da, så mulig jeg hadde brukt den mer om det hadde gått bedre?! Akkurat nå er den veldig kjekk å sove med, for å hvile magen på/mot da...hihi

takk for svar. gikk til innkjøp av en så får vi se om jeg kommer til å bruke den :)

Jeg har, men brukte den ikke forige gang. Fikk ikke til, den dreiv å sklei unna hele tiden syntes jeg. Men jeg har letet den fram igjen for å prøve på nytt :p

Som en naturlig skeptisk person, var ammepute noe som jeg helt klart ikke så noe behov for..., men... Lille jenta vår kom litt tidlig, og hadde/har problemer med å spise. På anbefaling fra en lactation consultant kjøpte vi en pute kalt "My Breast Friend". Styggest puta jeg har sett, men den er helt fantastisk!! Den er ganske stiv, og har gode kanter slik at baby ikke sklir ned mellom kroppen din og puta.

Back
Topp