Ammepute

Monolit

Betatt av forumet
Skal, skal ikke? Hadde det sist, men... Mener å huske jeg syntes positivt om den, men er ikke sikker...

æ elske mi ;) brukte den masse me ho forrige, så ska hente den fram å få vaska trekke snart ;) redda arman mine ;)

tangsprellen skrev:
æ elske mi ;) brukte den masse me ho forrige, så ska hente den fram å få vaska trekke snart ;) redda arman mine ;)

Så bra. Det jeg mener å huske... Også er den fin til å støtte opp under babyen om det trengs (ligge i sofan til eks)

Hvilken type har du forresten?

Jeg har den fra sist. Brukte den ikke så mye da av forskjellige grunner men skal prøve igjen denne gangen :-)

Monolit skrev:

hadde ei heilt enkelt ei, sån bua... veit ikkje kor den e kjøpt, før æ "arva" den etter kjærringa tel brodern... men e sån me isopor kule inni... funke som smør ;)

skal ha ammepute ja, avhengig av den sist!  

Jeg skal prøve meg på det denne gang ja. 
Begge mine forrige unger hadde en favorittpupp pga dårlig liggestilling på den ene siden. Så jeg tenker at kanskje en ammepute kan hjelpe til.
Har nå en a-cup og en c-cup i bh-str pga det, eeeesj !

Skal definitivt finne frem ammeputa denne gangen også! Den var gull verdt :)

tangsprellen skrev:

Monolit skrev:

hadde ei heilt enkelt ei, sån bua... veit ikkje kor den e kjøpt, før æ "arva" den etter kjærringa tel brodern... men e sån me isopor kule inni... funke som smør ;)

Ok, ja det finnes med bue og en som er mer firkanta... Hadde også bue og var fornøyd med den varianten

Jeg skal ha, men jeg kvitta med meg den jeg hadde sist, den var skikkelig dårlig! Alt for liten. Når jeg kjøpte den i butikken så sa de at den var like god som de store, men langt ifra!!

Jeg må bare anbefale http://ammebutikken.no/produkt/129/cozyfix-ammepute.aspx

Fikk den anbefalt på ammepoliklinikken på ULlevål. Det er latterlig dyr, men var verdt hver eneste krone. Den har ett belte rundt livet som gjør at barnet ligger stabilt oppe på puta nesten uansett. Den ble min redning når brystvortene blødde og jeg hadde brystbetennelse.

:)

Jeg har en liggende fra LM, vet ikke om jeg kommer til å bruke den, brukte den lite sist, ble mest liggende i grinda, men nå ammet jo ikke jeg så lenge heller, men har tatt vare på den i tilfelle..

Usikker.

Hadde sist, men brukte den vel en 5 ganger.. Ble litt glemt.

Hm, kanskje jeg har den ennå?

Hadde det ikke sist, og savnet det igrunnen ikke heller.
Vet ikke om jeg kommer til å kjøpe denne gangen.

Back
Topp