Ammepute?

Zeitler84

Andre møte med forumet
Noen her inne som har oppskrift på ammepute? Og enentuelt vet om de er vaskelige å sy? Er ganske fersk på symaskinen min enda,men har lyst å prøve på dette [:D]

om jeg ikke husker feil så mener jeg at stoff og stil har et mønster til dette[:)]
den er nok ikke vanskelig å sy.......[8D]

Jeg har ikke noe mønster, men jeg har en liggende som jeg ikke bruker lengre...[;)]

JEg har sydd en på bestilling til ei her inne... men husker ikke nicket hennes... [8|]

tror ikke det er vanskelig....den jeg har, har ei sydd stoff til selv...kjempefin og unik=)) ser ikke vanskelig ut=))

ORIGINAL: Jeanies lille verden

JEg har sydd en på bestilling til ei her inne... men husker ikke nicket hennes... [8|]

ka tok du for den?
kor kjøpte du kulene som er inni?

Mønster og kuler får du kjøpt på stoffogstil.
Enkel å lage.. sydde samtidig trekk til den, så visst babyen gulpet ect, var den lett å rengjøre :)

ORIGINAL: kikki__

Mønster og kuler får du kjøpt på stoffogstil.
Enkel å lage.. sydde samtidig trekk til den, så visst babyen gulpet ect, var den lett å rengjøre :)

ja var trekk hun sydde på den jeg har oxo [;)] hmmm...den er sååå fin men frister å prøve på en ny, fin barselgave å gi bort etterhvert da, genialt å sy trekk å ha over...det kom godt med til guttungen min som hadde refluks...ble litt vasking...[;)]

Back
Topp