Ammepute tips

Iskrem

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er det noen som har tips til en god ammepute? Må være god å sove med mellom bena frem til babyen kommer også :D

bbhugme er god å sove med, og kan brukes som ammepute. Jeg har bekkenløsning, men holder de verste smertene i sjakk med fysioterapi og gravidtrening. Og tydeligvis denne puta(!), for jeg hadde én natt uten den i påska, og dagen etter hadde jeg veldig vondt.

bbhugme er god å sove med, og kan brukes som ammepute. Jeg har bekkenløsning, men holder de verste smertene i sjakk med fysioterapi og gravidtrening. Og tydeligvis denne puta(!), for jeg hadde én natt uten den i påska, og dagen etter hadde jeg veldig vondt.

Er det denne?:
http://www.babyshop.no/merker/bbhugme

Jeg vet ikke om det er bekkenløsning jeg har, men blir veldig stiv og ubevegelig i hoftene når jeg sitter eller går for mye. Har også en del smerter når jeg ligger på siden og ikke har noe mellom beina.. har til nå bare brukt dyna, men merker at det ikke holder lenger:/

ÅÅh jeg måå få kjøpt meg denne puta :D

Er det denne?:
http://www.babyshop.no/merker/bbhugme

Jeg vet ikke om det er bekkenløsning jeg har, men blir veldig stiv og ubevegelig i hoftene når jeg sitter eller går for mye. Har også en del smerter når jeg ligger på siden og ikke har noe mellom beina.. har til nå bare brukt dyna, men merker at det ikke holder lenger:/

Det er den ja. Koster jo endel, men det er helt klart verdt det!

Jeg ville også fått en henvisning til fysioterapi av legen, om jeg var deg, for det høres ut som plager som kan komme av bekkenløsning, og med riktig behandling kan du unngå at det blir riktig ille

Jeg har også bbhugmee å elsker den ❤️

Det er den ja. Koster jo endel, men det er helt klart verdt det!

Jeg ville også fått en henvisning til fysioterapi av legen, om jeg var deg, for det høres ut som plager som kan komme av bekkenløsning, og med riktig behandling kan du unngå at det blir riktig ille

Ja pris er ikke så viktig så lenge den er god. Derfor jeg ønsker å vite hva som er den beste også, slik at jeg ikke kjøper en som er billig, men som ikke er god.

Takk for gode råd, skal absolutt ta det opp med lege neste kontroll :)

Har også bbhugme og elsker den! Virker som den også blir god som ammepute, så gleder meg virkelig til å teste den!

Kjøpte også bbhugme! Liker den godt, men synes kanskje den tar opp litt for mye plass i 160 senga vår ;)

Back
Topp