ammeputa???

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
hvor har dere kjøpt ammeputa henne?
synes de er så dyre der jeg har sett[:'(]
husker for en god stund siden hadde de ammeputer på supertilbud på kid.
skulle vært nå det....

Ikke kjøpt noen jeg..

Lånte av søstra mi sist gang, men den ble ikke så veldig mye brukt akkurat.. Greide meg likegodt med andre ting jeg [:)]

Arva min jeg... men det funker like bra med ei stor pute...    

koster 299 på barnas hus i alle fall! men spørs hva du tenker på som mye. litt dyrt er det jo, men jeg innbiller meg at jeg kommer til å bruke den ganske mye, så det er verdt det:) alt som kan hjelpe meg med amminga er verdt pengene[:)]

Den ammeputa på Kid hadde jeg også hånda mi på men jeg syntes det var litt vel tidlig å kjøpe ammepute ettersom jeg ikke var gravid.. men den jeg så kostet ikke mer enn 20 kroner tror jeg

Vi har båt og har da freebag som kan benyttes som ammepute så jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen. Vi får se.

ORIGINAL: silly er gravid

Den ammeputa på Kid hadde jeg også hånda mi på men jeg syntes det var litt vel tidlig å kjøpe ammepute ettersom jeg ikke var gravid.. men den jeg så kostet ikke mer enn 20 kroner tror jeg

Vi har båt og har da freebag som kan benyttes som ammepute så jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noen. Vi får se.

ja var vel noe sånn... sinnsykt billig. men ikke sånn man kjøper når man ikke er gravid...
skulle tenkt litt på framtia da ja... he he

ORIGINAL: lilla79

Jeg har heller ik handla nå ammepute. Tenkte jeg skulle vente å se om det er behøvelig. Har nok av puter i sofaen . .kanskje en av dem er brukbare?!Jeg får se . . .

sikkert greit å vente å se ja hvor nødvendig det er... men vil liksom ha alt klart og da.

ORIGINAL: lykkeligemeg

koster 299 på barnas hus i alle fall! men spørs hva du tenker på som mye. litt dyrt er det jo, men jeg innbiller meg at jeg kommer til å bruke den ganske mye, så det er verdt det:) alt som kan hjelpe meg med amminga er verdt pengene[:)]

de jeg har sett kosta mer enn det ja.
alt som kan hjelpe er jo bra ja[:)]

Jeg tenkte kanskje å sy en selv. kan da ikke være så vanskelig. Har jo ikke så mye å finne på når en går hjemme hver dag.  Så får se hva jeg får til.

ORIGINAL: siljete

Jeg tenkte kanskje å sy en selv. kan da ikke være så vanskelig. Har jo ikke så mye å finne på når en går hjemme hver dag.  Så får se hva jeg får til.

det var lurt[;)]
men må nok ha litt hjelp ja.
bare fylle den med vatt da?

ORIGINAL: Nikki!

ja,hva skal den fylles med-sikkert vatt liz=)

det blir myyyye vatt[:D]

hehe er ikke så flink til å sy jeg heller men det går ganske greit når jeg først begynner![:)]
 må sikkert fylle den me vatt ja, eller er det kanskje sånn isoprlignende kuler inni den, sånn som i saccosekker?

hvor får man kjøpt sånne kuler da?

Ja bittesmå kuler i de man kjøper i butikken ja.. Sånn at man kan forme den litt som man vil [:)]

Prøv i en hobby butikk dere.. Panduo lignende butikker. Får jo superbillig pute hvis man syr selv da!!
Og ikke vanskelig i det hele tatt..

Er bare det tiltaket å gjøre det [8|][:D][:D]

Back
Topp