Ammepupper

Bemosa

Flørter med forumet
Er førstegangsfødende og har nesten pumpet hele tiden siden lillegutt ble født. Har hadd problemer med ammingen. Så lurer på om det er normalt at brystene blir slappe allerede nå 2mnd etter fødsel. Altså like deigete som magen ble etter fødselen. Har mistet en del melk og får ikke opp produksjonen.
 
Vanskelig å si. Det er jo ingen som har "pamela"brystene man har rett etter fødsel så lenge. De justerer seg etter hvor mye man ammer/pumper. De forandrer seg uansett en god stund etter man har sluttet å amme også.
 
Jeg har ammet nå en måneds tid og kjenner at puppene begynner å bli mindre. Fullammer med god produksjon, og de struttet veeeldig de første ukene. Nå blir de litt sprengt før et måltid, men så blir de slappere. Tror det er helt normalt uten at det trenger å ha noe å si for produksjonen. Husker at puppene ble slik ved forrige runde også.
 
Det er helt normalt at de blir slappere ja, men det trenger ikke ha noe å si i forhold til produksjon! Det at de var så store i utgangspunktet er mest pga hovent brystvev som går tilbake etterhvert :) Det er tilogmed noen som slipper unna å få spreng igjen etter den første tiden, men igjen, uten at det trenger å ha noe å si for produksjonen.
 
Ja det er normalt :)
 
Jeg vil også bare nevne at jeg ammer en mett og god rund gutt som vokser og vokser. Har aldri gitt tillegg. Når jeg pumper derimot bruker jeg en halv evighet på å få noen ml med melk i flasken, så ungene får i seg mer enn mann tror [emoji6][emoji106]
 
Hørtes godt ut å ha litt slappe pupper, her våkner jeg hver morgen med superspreng og går konstant med ganske fulle bryst (hakket før spreng). :p Det kan fortsatt bare dryppe ut melk pluutselig uten videre ;) Hun blir 8 uker i morgen. :) Føler meg litt unormal :p
 
Back
Topp