Ammepumpe

ingrid83

Forelsket i forumet
Hei,

Da var jeg tilbake fra deilig 3 uker med ferie. Magen er blitt veldig stor og baby sparker mye.

Har lurt litt på hvilken ammepumpe jeg skal gå til innkjøp av. Noen som har gode erfaringer å dele?

Velkommen tilbake fra 3 uker ferie!![:D]

Har ingen erfaring å dele om ammepumpe, men vil også gjerne høre om noen har!![:D]

Velkommen tilbake [:)]

Jeg vil anbefale å vente å se om dere får bruk for pumpe før dere kjøper [;)]

Når det er sagt har jeg Medela elektrisk pumpe fra sist (som mannen var og kjøpte før vi skulle hjem fra sykehuset) og var godt fornøyd med den [:)]

Jeg var også veldig fornøyd med min elektriske Medela swing. Hadde mini, jeg da. [:)]

Hvis jeg ikke husker helt feil er det mini jeg har også [8|]

tror nåkk jeg venter å ser om jeg trenger... Og finner jeg d ut mens jeg er på sykehuset så får jeg bare sende sambo på shopping!![8D]
Derfor greit å vite hva dere anbefaler!![:D]

Hva trenger jeg mer enn brystpumpen? Altså hvor mange flasker til frys eller lignende. Litt ny på dette området og ble ikke helt klokere av å google litt rundt.

Dere vet så mye mer her ;-)

ORIGINAL: FjerneErna

Velkommen tilbake [:)]

Jeg vil anbefale å vente å se om dere får bruk for pumpe før dere kjøper [;)]

Sign!

ORIGINAL: ingrid83

Hva trenger jeg mer enn brystpumpen? Altså hvor mange flasker til frys eller lignende. Litt ny på dette området og ble ikke helt klokere av å google litt rundt.

Jeg kjøpte en sånn pakke med frysebeger fra Avent (på apoteket).. [:)]

Jeg har avent sin manuelle og er storfornøyd[:D] Kom mye mer melk enn med den elektriske (da måtte jeg sitte alene på badet og lese, men med den manuelle kunne jeg fint sitte i stua selv om sambo og småen var der.)

Vi kjøpte sånn pakke med små beger til å fryse melk i[;)] Ang hvor mange flasker du trenger er jo veldig individuelt vi hadde 1 og 2 veldig lenge..Meste vi har hatt er vel 8.. Jeg amma småen til han var 6 mnd så han fikk ikke så mye flaske i starten, men hvis du planlegger å gi flaske må man nok ha litt mer[;)] Selv vaska jeg og kokte flaskene og pumpa etter hver bruk, med en gang.

ORIGINAL: ingrid83

Går an å kjøpe egne frysebeholdere da, så slipper du å kjøpe inn så mange flasker.

Back
Topp