ammemadrass ?

betsy82

Glad i forumet
nånn som har erfaring med ammemadrass?   lure litt på om æ ska invester i en sånn.
nånn som har nå argumenta for og imot ?

jeg skal ha. Blir lunt,tryggt og godt for babyen. Samtidig så kan man lette hele madrassen til og fra senga, uten at babyen merker temperaturforskjeller (babyen min sist var veldig var på dette...). Også er det jo litt beskyttelse fra store, tunge, trette fedre.... [:D]

Har ikke nå kjempebra argumenta hverken for eller imot, men æ SKA invester i en ammemadrass [:D]

Kunne ikkje overlevd uten [8D]
Storesøster hadde refluks, og gulpa de utroligste mengder, så pga ammemadrass slapp me å bytta på heile sengen[8D]

brukt ikke sist. Amma ikke på natta nå særlig, for han sov fra 11-06/07 fra han var 5-6uker. Og før det sovna han uansett om jeg flytta han uten noe.

Har en fra drykids, og kjempe fornøyd med den. Så greit å ha babyen i "egen" seng i senga vår. Og siden den er laget med innebygd tisselaken så var det enda et pluss. Med tanke på gulp, tiss, og melkesøl.. Samsov en god stund med vår sønn, så denne får tommelen opp av meg[:D]

e itj så veldig lett å se for sæ kossn det bli med amminga. hadd i utgangspunktet tenkt å stå opp med han da, men ser så godt ut å ligg i senga å.  har lyst te at han ska sov i si egen seng,men da e det jo kjekt å bare flytt hele madrassen ja. men e sikkert godt å sitt i senga under dyna med ammepute å?
må kanskje se an behovet litt etterhvert. kanskje det ikke bli amming i hele tatt heller[8|]

Hadde det til storesøster og må virkelig si det var et av de beste kjøpene jeg gjorde til henne!! (Utstyrsmessig that is[;)])
Love it!![:D]

ORIGINAL: SookieStackhouse

ORIGINAL: betsy82

e itj så veldig lett å se for sæ kossn det bli med amminga. hadd i utgangspunktet tenkt å stå opp med han da, men ser så godt ut å ligg i senga å.  har lyst te at han ska sov i si egen seng,men da e det jo kjekt å bare flytt hele madrassen ja. men e sikkert godt å sitt i senga under dyna med ammepute å?
må kanskje se an behovet litt etterhvert. kanskje det ikke bli amming i hele tatt heller[8|]

Kan tenkes at du bare får til å amme liggende også den første tiden., det foretrakk jeg :)

ja trur æ avvente kjøpet litt æ, å ser an kossn det bli først.

ORIGINAL: SookieStackhouse

Sikkert fordi jeg ikke samsov at jeg ikke ser behovet. Jeg klarer ikke å slappe av når jeg har baby i senga, og våknet ofte og var livende redd for at jeg hadde sovnet fra amminga og sovnet på babyen min [:-] Men tror også at det at han alltid ble lagt i egen seng har gjort at han har vært en utrolig grei baby som alltid har sovet godt i sengen sin og har vært lett å legge [:)]

Har til d.d heller aldri hatt noe problem med å legge min sønn, bare å putta han i seng og si god natt.[:D]
Ble anbefalt og samsove av sykehuset, og for en nydelig tid det var. Så mye kos, og den ene gangen han skulle ha mat i løpet av natta, så var det bare og brette ned toppen[:D]

Back
Topp