Ammeklær...?

PengNien

Betatt av forumet
Nå har gutten begynt å gulpe meg ned, og vaskemaskinen prioriterer ikke mors klær fort nok, så sitter til slutt med pysjskjortene når gjestene kommer uanmeldt... :p Men det er jo så grusomt dyrt med nye gensere.. Noen som har funnet gode alternativer som ikke koster typ 800,- plagget...? Har sett litt på brukte klær på finn også, elsker den boob hoodien jeg kjøpte på tilbud.. Men merker jeg er skeptisk, og med frakt eller å dra langt for å hente et eller to plagg så er ikke gevinsten spesielt stor...
 
Vurderer å lage noen selv... Elsker boob men det er dyrt. Kjøpte også langermet collegegenser på salg, og singletter . Finn renner ikke over av ammeklær i min størrelse :(
 
Har ikke ammeklær. Men har kjøpt mange singletter (49kr - sånn med tynn justerbar skulderreim) og gensere (199kr løs og ledig) på H&M som har fungert både som gravid og ammende. Drar bare opp genseren og drar ned singletten under. Ellers bruker jeg bare vanlige klær og drar opp
 
Er avhengig av ammeklær - ihvertfall når jeg skal være ute blant folk. Synes det er kjipt nok å dra fram puppen så da synes jeg det er digg at mest mulig av resten er dekket til. Har kjøpt litt boobgensere på salg på zalando og så har jeg et par hverdagskjoler fra mamalicious og lindex. Har bestemt meg for å kjøpe en fin boobkjole for å ha til dåp og jul. Er ikke så glad i å gå med bluse og skjørt - og å gå i ordinær kjole funker jo ikke, må jo kle av seg alt hver gang. Så en ny kjole sammen med de hverdagskjolene jeg allerede har blir løsningen for alle juleselskapene. Er første barnet og tenker å få 1-2 til - så får nytte av klærne i flere runder:)
 
Bruker vanlige klær og drar opp, iallefall hjemme. Bruker mye ammetopper fra HM, men savner litt penere klær.
 
Sliter med det samme... Men her kjøper jeg vanlige litt store singleter som kan trekkes ned, under puppen og gensere som er lette å trekke opp :)
 
Jeg er fornøyd med collegejakker / fleecejakker som man kan dra glidelåsen sånn passe langt ned på ;-)
 
Jeg har noen få ammeplagg, men trives bedre med singlet og genser... Gensern opp og singletten ned, så er man like tildekket som i ammetøy og trenger ikke bruke en formue på klær som brukes bare en kort stund. :)
 
Bruker også singlet og genser/skjorte. Synes det er for dyrt å kjøpe klær som bare er for denne perioden. Også synes jeg utvalget er så begrenset. Glad jeg passer mine vanlige klær, digg å bruke det igjen :D
 
Takk for svar jenter :) Jeg er også på 'første' så tenker nok at jeg investerer i litt tøy.. Vil helst ha litt langermede gensere og topper...men noe av tøyet jeg hadde liggende kunne brukes... Spesielt de langermede toppene som hadde 'for stor' utringning.. De er hyppigere brukt enn før.. Ebay har ikke så veldig godt utvalg i mine str.. Ellers så blir prisen for høy, ønsker ikke toll-tull..:p Mulig jeg trår til på noen av Finnannonsene... Hadde jeg vært sykyndig så hadde det vel ikke vært så vanskelig å gjøre om noen gensere eller topper til ammetøy.. Miljøvennlig hadde det også vært... Men, jeg er jo ikke spesielt god med nål og tråd...:p
 
Bruker som flere her skriver, singlet under og genser over, og drar singleter ned og genseren opp. Alle ammesingleter er helt på jordet for mine overdimensjonerte ammepupper. Slenger rundt livet og er aaaalt for små over puppestellet. Sånn er'e blitt gitt:D
 
Her går det i ammesinglet fra HM (2-pack til ca 200,-) med diverse cardigans/åpne skjorter over. Har også irritert meg over prisene på disse ammegenserne. Bruker ikke 800,- på en ammegenser.
 
Jeg har kjøpt flere boob-topper på Finn. Litt slitne noen av dem, men standarden min er generelt ikke så høy for tida, så det går fint. :p
 
Back
Topp