Ammeklær

Når bør man egentlig kjøpe ammebh? Bør man vente til rett før termin eller er puppene like store hele tiden nå på slutten? :)
Tror det beste er å vente til melken har kommet?

fikk i posten fra hm i dag.. :) passer nok helt fint de bhene jeg kjøpte derfra, for av erfaring så forandrere ikke mine seg så voldsomt, men litt ;) så tror jeg har kontroll :) Også fikk jeg ammesingletter og noen trøyer eg hadde bestilt.. Blir spennende å teste ut ;)

Jeg har alt kjøpt ammebh. To forskjellige typer, men kun den ene typen (som jeg har to av) blir brukt. Puppene er allerede blitt større, og trenger jeg enda større bh størrelse senere så får jeg kjøpe da. Kunne ikke gå uten bh rett og slett. Men kjøpte billig på HM.

Jeg har kjøpt mamalicious fra lekmer.no og zalando. De har ofte gode tilbud :D

Kjøpte en hvit amme-bh med blonder fra WomensLines.no, kostet 299,- og var god på.. Eneste er at jeg tror jeg skulle hatt den en str mindre (kjøpte 85C, siden jeg har en fra Lindex i den str), men kan jo hende jeg vokser litt etter melken begynner å komme.. Håper egentlig ikke på noe mye mer økning nå, da jeg allerede har økt fra 80A til 80C..! :o

Back
Topp