Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes bhen fra hm gnager i siden..Har akkurat bestilt litt fra hm jeg... Men eg har omtrent ikke pupper, så bhene der er helt ok for min delHar bestilt 4 ammesingletter, og 3 vanlige bestefatgensere (med knapping foran)....
Det kan hende. Hr ikke brukt på 4,5 år. Så håper jo de har forbedret seg. Men eg hadde ikke noe negativ erfaring sist Igrunn tror eg. Husker ikke.Jeg synes bhen fra hm gnager i siden..
Jeg brukte de for 5år siden, da hadde jeg ikke problemer med de. Kjøpte igjen i 2013, og de var vonde..Det kan hende. Hr ikke brukt på 4,5 år. Så håper jo de har forbedret seg. Men eg hadde ikke noe negativ erfaring sist Igrunn tror eg. Husker ikke.
Nei huff :-( får håpe de ikke gjør meg vondt da... godt de er billige så kan jeg heller kjøpe noen andre hvis d ikke funker ☺Jeg brukte de for 5år siden, da hadde jeg ikke problemer med de. Kjøpte igjen i 2013, og de var vonde..
Vet de har noen gode på apoteket, ikke pene, men godeNei huff :-( får håpe de ikke gjør meg vondt da... godt de er billige så kan jeg heller kjøpe noen andre hvis d ikke funker ☺
Hvor kjøper du ammetøy fra boob? Jeg har ammebh'er foreløpig, men må nok investere i noen amnesingletter tenker jeg.
Hvor kjøper du ammetøy fra boob? Jeg har ammebh'er foreløpig, men må nok investere i noen amnesingletter tenker jeg.
ja, jeg sverget til cubus sine singletter med spaghettistropper med de 2 andreKjøper ammebh med spiler på nett, og ellers blir det vanlige klær, men med singlet under alle gensere og topper. Mye bedre enn ammeklær synes nå jeg.![]()
Sniker fra april.Jeg har tidligere kjøpt på både barnas hus og babyshop. Nå sist kjøpte jeg på jollyroom, der va det på salg![]()
Sniker fra april.
Hvordan er størrelsene?
Om jeg bruker S i topper til vanlig, er det da S jeg bør bestille? Eller går man opp en str. siden melkeproduksjon gjør man større?![]()
Takk for svar!Tenker du på bhene eller klærne generelt?på bhene fulgte jeg faktisk størrelsestabellen, gikk da opp en str ift "normalt". Jeg hadde da allerede ammet noen måneder, men bhen tålte heftig spreng
Hadde en ammetopp også, da gikk jeg også oppe n størrelse, men syns de var litt korte på magen så når jeg nå bestilte pysj nå så gikk jeg opp to størrelser. Den er utrolig behagelig nå og kommer sikker til å bli stor etterhvert, men det er bare deilig
Min erfaring er at boob ammeklær er enormt stretchy uten å bli ødelagt i formen, noe som gjør at de kan bli veldig tettsittende hvis størrelsen er for liten. Noen liker jo det også
![]()
Takk for svar!
Tenkte på bh, men greit med info om toppene også!
Er ammebh i ull bedre enn de vanlige? Eller vil de lukte veldig om melken renner?
Ull lukter jo når det blir vått.
Men veldig godt å ha noe varmt når det sprenger da!![]()