Begynt å tenke på mer bluser osv selv nå!Jeg har aldri brukt ammeklær. Gikk/går mye i topper, gensere osv som puppen bare kan vippesut av. Bluser og skjorter har jeg også brukt mye![]()
Takk for tipset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynt å tenke på mer bluser osv selv nå!Jeg har aldri brukt ammeklær. Gikk/går mye i topper, gensere osv som puppen bare kan vippesut av. Bluser og skjorter har jeg også brukt mye![]()
Ja masse fint ute i butikkene nåBegynt å tenke på mer bluser osv selv nå!
Takk for tipset!
Gensere med vide halser eller drapering i halsenJeg skjønner ikke hva slags topper/singleter dere har dere som bare kan vippe puppen ut?
Det går hvertfall ikke på noen av mine uten å ødelegge de helt.
Og i tillegg må jeg jo kunne gjøre det med en hånd, har alltid ungen i den andre.
Haha, hadde jeg prøvd å legge henne over låra mine hadde hun detti ned på gulvet med en gang!Gensere med vide halser eller drapering i halsenog topper/singletter med stropper. Enten tar jeg av stroppen og drar ned singletten eller så tar jeg bare å drar ned toppen
ingen problem og jeg er ikke liten over brystpartiet. De fleste topper har strech i seg også
jeg har alltid brukt to hender. Legger henne i fanget over låra mine mens jeg gjør meg klar
![]()