Ammeklær?

Jeg har aldri brukt ammeklær. Gikk/går mye i topper, gensere osv som puppen bare kan vippesut av. Bluser og skjorter har jeg også brukt mye:)
Begynt å tenke på mer bluser osv selv nå! :)
Takk for tipset!

Har aldri tenkt på å kjøpe ammeklær, og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller. Bruker elastiske singleter som kan dras ned, og skjorter/bluser med knapping foran. Det fins mange fine kjoler med knapping foran også:-):-)

Jeg skjønner ikke hva slags topper/singleter dere har dere som bare kan vippe puppen ut?
Det går hvertfall ikke på noen av mine uten å ødelegge de helt.

Og i tillegg må jeg jo kunne gjøre det med en hånd, har alltid ungen i den andre.

Jeg skjønner ikke hva slags topper/singleter dere har dere som bare kan vippe puppen ut?
Det går hvertfall ikke på noen av mine uten å ødelegge de helt.

Og i tillegg må jeg jo kunne gjøre det med en hånd, har alltid ungen i den andre.
Gensere med vide halser eller drapering i halsen:) og topper/singletter med stropper. Enten tar jeg av stroppen og drar ned singletten eller så tar jeg bare å drar ned toppen:) ingen problem og jeg er ikke liten over brystpartiet. De fleste topper har strech i seg også;) jeg har alltid brukt to hender. Legger henne i fanget over låra mine mens jeg gjør meg klar:)

Gensere med vide halser eller drapering i halsen:) og topper/singletter med stropper. Enten tar jeg av stroppen og drar ned singletten eller så tar jeg bare å drar ned toppen:) ingen problem og jeg er ikke liten over brystpartiet. De fleste topper har strech i seg også;) jeg har alltid brukt to hender. Legger henne i fanget over låra mine mens jeg gjør meg klar:)
Haha, hadde jeg prøvd å legge henne over låra mine hadde hun detti ned på gulvet med en gang!
Hun ligger ikke stille et sekund.
Har ingen sånne singleter jeg, de er altfor stamme i utringningen til å dras ned.

Bluser og skjorter med knapper, kjoler med v utringning så det bare er å vippe puppen ut brukte jeg mye. Og vanlige singletter hvor det bare var å vippe puppen ut

Back
Topp