Ammeklær

Macette

Glad i forumet
Jeg må bare si meg utrolig lei på et ufattelig dårlig utvalg av ammeklær her i verden!!! Uansett om jeg kikker i norske forretninger, eller internett butikker rundt om i verden, så er det dårlig utvalg av ammeklær, og det som er er skikkelig usexy! For ikke å snakke om prisen på tingene!! Koster jo mellom 600-1000 for plaggene!!!!!!!! Så jeg ber dere på mine knær! Kjenner dere til et sted som selger billige pene ammeklær, så tips meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har så få ammeklær, og det lille jeg har blir jo sølete av melkespreng med en gang jeg tar det på!!!!!!!!!!![:'(]

eg fant noken på salg for ikkej så lenge sidan.. men hugser ikkje.. trur eg bere googla ammeklær salg eller noke:P

Jeg har ikke noe ammeklær, klarer meg med vanlige.
Har singletter og topper som er veldig elastiske, så drar bare toppen ned[:)] Har kjøpt masse på bikbok. Og de koster bare 100-150 kr.

ORIGINAL: siljegulli

Jeg har ikke noe ammeklær, klarer meg med vanlige.
Har singletter og topper som er veldig elastiske, så drar bare toppen ned[:)] Har kjøpt masse på bikbok. Og de koster bare 100-150 kr.

Gjør det samme hjemme, men når jeg er ute blandt folk vil jeg helst bare ha en luke til puppen!

ORIGINAL: sorciere_

eg fant noken på salg for ikkej så lenge sidan.. men hugser ikkje.. trur eg bere googla ammeklær salg eller noke:P

Har gjort det selv, men alt er så stygt! Vil ha noe pent som jeg føler meg sexy i! Føler meg som et troll i denne rett etter fødselen kroppen.. så må ha noe som får meg til å føle meg vakker!

har hm ammeklær?[:)]

Har kjøpt mine på HM synes de er helt greie [:)] Ellers så kan du jo bruke singlett som nevnt over og ha ammebh som har luke?

ORIGINAL: Chocolate girl

Har kjøpt mine på HM synes de er helt greie [:)] Ellers så kan du jo bruke singlett som nevnt over og ha ammebh som har luke?

Har endel tunikaer o.l som er løst og ledig i forhold til amming, men vil liksom ikke dra ned hele singleten og slenge puppen utenfor når jeg sitter på en kafè. HM sine er helt ok, men de har jo bare en type. Er så skuffet over at de ikke har mer variasjon, for det er jo eneste butikken som har greie priser. Kjøper endel der no, for hadde jo hastekeisersnitt, og kan ikke gå med vanlige klær/undertøy, for det gnager sånn over operasjonssåret.. så må bruke gravide truser og bukser som går opp over magen. HM har masse fine gravide overdeler, men ikke utvalg i ammetøy..Tror jeg må skrive en mail til de og etterlyse!!

Back
Topp