vesla1989 Betatt av forumet 14 Mar 2016 #1 Noen av dere som vet hvor jeg finner fine ammekjole som jeg kan bruke i dåpen? Er bare 156cm høy, så sliter litt med størrelsene.
Noen av dere som vet hvor jeg finner fine ammekjole som jeg kan bruke i dåpen? Er bare 156cm høy, så sliter litt med størrelsene.
B blåbærtua Glad i forumet Desemberglede 2015 14 Mar 2016 #2 Jeg gikk for skjørt og bluse. Praktisk og jeg kan bruke det etter ammeperioden også
vesla1989 Betatt av forumet 14 Mar 2016 #3 blåbærtua skrev: Jeg gikk for skjørt og bluse. Praktisk og jeg kan bruke det etter ammeperioden også Klikk for å utvide … Det var lurt
blåbærtua skrev: Jeg gikk for skjørt og bluse. Praktisk og jeg kan bruke det etter ammeperioden også Klikk for å utvide … Det var lurt
Kløverdame Glad i forumet Oktoberfruene 2018 14 Mar 2016 #4 Jeg har kjøpt vanlige kjoler som kan åpnes foran, så kan jeg bruke dem senere også. Godt utvalg på zalando.no.
Jeg har kjøpt vanlige kjoler som kan åpnes foran, så kan jeg bruke dem senere også. Godt utvalg på zalando.no.