Ammeinnlegg

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Hva slags ammeinnlegg bruker dere og hva syns dere om de forskjellige?

Natusan henger brystknoppene seg fast i, særlig når jeg er sår som nå. Smører med Purelan og det fester seg da og. Også når de er tørre. Gitt opp pr nå.

Prøver nå et svenskt merke som jeg bare fikk to prøver på som virker bedre. Men fins det noen gode lett tilgjengelige her hjemme?

Likte heller ikke natusan sine.
Synes Libero sine er gode jeg [:)]

Jeg bruker Medela sine og er fornøyd med de.
Avent sine synes jeg er for små og for tykke.

oh hjelp... er det så mange forskjellige merker tilgjengelig... dåån...
3 merker jeg må prøve foreløpig for kanskje å finne de jeg liker best. Fins ingen prøveposer å få tak i noe sted? Innmari kjedelig å kjøpe en svær pakke og kanskje hive....[:'(]

Jeg fant ut at det fungerte bedre om jeg smurte Purelanen på ammeinnlegget istedet for på brystet [:D]

Jeg har kjøpt alle typer innlegg som er tror jeg :P
Har kjøpt det som har vært i den butikken jeg har handlet i..
Jeg synes faktisk at avent sine var ganske grei. og libero..
Akkurat nå har jeg coop sine fordi det var sånn super tilbud på de:P Og de funker de også..
Synes ikke det er så stor forskjell på innlegg jeg egentlig[8|]

Medela sine er kjempegode syns jeg.. [:)] Gratulerer med den nydelige prinsessa forresten [:)]

Bruker kun ullammeinnlegg kjøpt på apoteket

Chicco sine var de eneste som fungerte her i gården. Ulempen er at de er forholdsvis dyre og kun fåes på apoteket

Coop sine er de beste, og jeg tror jeg har prøvd alle.. De er litt tynnere (men absorberer masse[:D]) og henger seg ikke fast, uansett hvor fuktig eller sår man er[:)] Ulempen er at de nesten ikke er å få tak i, så av coop-prix og coop-ekstra og alt annet av coop, så er det kun coop-mega som har dem her.

ORIGINAL: *gullklumpene mine*

Bruker kun ullammeinnlegg kjøpt på apoteket

sign.

Bare en sjelden gang bruker jeg Libero sine papirinnlegg, hvis alle ullsettene er på vask.

likte libero og avent sine best. Fikk prøver på avent og natusan sine i de babypakkene jeg hentet ut. 

Chicco fra apoteket! Før fødsel leste jeg meg frem til at de var de beste, og erfarte det selv også i ettertid [:)]

Coop sine var de jeg likte best. Natusan fikk jeg utslett av, ulla lakk jeg bare gjennom, men brukte de innafor papirinnleggene på vinteren.

Jeg sverger til libero sine! De er litt stive/stikkete akkurat med det samme de tas på, men det går seg fort til. Natusan sine var pyton, fikk jo såre brystvorter av dem for de satte seg fast[:'(]

Back
Topp