Ammeinnlegg

Mener jeg så på apoteket en gang at disse innleggene i ull er dyre, men det finner jeg ut i morgen. Kan jo fint å prøve litt forskjellige, for å finne den som passer best [;)]

Ull er best syns jeg da[:)] Engangs lekker det igjennom med en gang, de klistrer seg til huden, og puppen blir veldig kald[&:]

Ull merker jeg ikke at er våte, de holder deg varm, og de jeg har er større enn engangs og[:D] Har 4 par jeg, og det er nesten lite....

jeg bruker natusan engangsinnlegg, måtte begynne med dem ganske tidlig fordi jeg lekker såpass mye at det går gjennom klærne

Jeg bruker en gangs og er fornøyd med de. Har et par i ull også som jeg brukte de kaldeste dagene hvis jeg skulle ut. For ikke å risikere å få brystbetennelse

ORIGINAL: mb

Jeg bruker en gangs og er fornøyd med de. Har et par i ull også som jeg brukte de kaldeste dagene hvis jeg skulle ut. For ikke å risikere å få brystbetennelse

Ja jeg var i forhold til brystbetennelse jeg også tenkte på ull. Men å gjøre seom deg, bruke de i ull på kalde dager er jo lurt [:)]

jeg har kjøpt innlegg  i ull..
men kommer ikke til å bruke dem nei[8|]
har heller ikke pakka sykehusbagen...
men vurderer å skrive en liste over hva som skal være med...

Var på apoteket i stad og der hadde de bare ammeinnlegg fra Avent, Ultra comfort. Får håpe de er like bra. Kjøpte meg også to ammeinnlegg i merinoull fra Ull-rik.

Brukte engangs sist, men den her gangen har æ kjøpt ull. Trur æ blir å bruke begge dela..

ORIGINAL: liv1

Da jeg amma snuppa brukte jeg bare ammeinnlegg fra nøstebarn. Det er i en blanding av ullsilke. Var kjempe fornøyd og jeg fullamma i 7 mnd og fortsatte til hun var 18.

Er nøstebarn kun en butikk på nett? Mener jeg har sett en reklame ett eller annet sted [8|]

Back
Topp