Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hege77
Å nei, baggen er ikke pakket: Leser jo at den bør pakkes før uke 30 , synes liksom det er litt vel tidleg nå. Har begynt å lege meg en liste over hva jeg trenger/vil ha med. Tenker at det kan være lurt å ha ammeBH,ammeinnlegg og ev. noe ammeklær klart, så tenker jeg å kjøpe inn andre ting som jeg vil ha med.
ORIGINAL: bessa
Jeg anbefaler chicco sitt ammeinnlegg på det sterkeste[:)]
Du får kjøpt det på apoteket...
Det er mye større enn natusan sitt, og det er plast på utsien så det lekker ikke[:)]
Er gele sånt som i bind i dem, så di trekker til seg melka mye bedre... Er det aller beste jeg har prøvd
ORIGINAL: Marita81
Legen min sa at han syns ammeinnlegg av ull va nåkka tøv! Det hold dæ varm, men e et eldorado for bakteria! Anbefalte å bruke engangs, og heller ta på en ekstra genser om det va kaldt!
ORIGINAL: Hege77
Det var litt sånn jeg tenkte også, pluss at jeg synes det er godt å være litt i orden [:)] Har jo kjøpt/fått masse babyklær sånn at jeg føler at jeg har vært litt for kjøpegal [:D] Har i gunn det vi trenger av klær til startgarderoben.... [8D]
Har du kjøpt/fått noe babyklær enda?