Ammeinnlegg

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Fødsel begynner å nærme seg og jeg vil at alt skal ligge til rette for amming denne gangen. Jeg husker jeg kun brukte en type ammeinnlegg sist men husker ikke hvilke...noen med tips, hvilke foretrekker dere? Tenker mest på engangs

Jeg var mest fornøyd med libero siste mens andre hater dem, så det er sikkert individuelt. :p
Natusan har og på apotek har medela sine egne innlegg hvertfall.

Jeg har brukt Rema 1000 sine nå, men er ikke så veldig fornøyd egentlig.. De flytter lett på seg, spesielt om natten, kanskje pga. veldig liten teipbit.

Jeg har prøvd flere forskjellige og ikke egentlig vært fornøyd med noen. Plutselig er de på vei opp og ut av t-skjorta... Sånn sett bort fra at jeg enda har til gode å finne noen med teip som sitter, så har jeg ikke egentlig merket forskjell på det ene eller andre merket av de på kiwi værtfall.

Jeg husker ikke helt, men tror det var Avent sine jeg likte best. De er tynne og synes ikke så godt.
Hver er individuelt pakket, som jeg synes er litt sløsing, men de var bedre i bruk.

Prøvde billigmerke fra to matbutikker og opplevde de som alt for tykke og en av de loet. Det var irriterende og de flyttet for mye på seg.

Jeg endte opp med å bruke de små vaskeklutene i bomull fra Princess. Syntes de engangsgreiene var så klamme og ekle, og utrolig mye søppel.

Har brukt natusan sine etter alle 4 fødslane. Har kjøpt inn rema1000 sine levvel no for å teste dei:happy:

Thermobaby sine! Loar ikkje, god str, kan holde på mykje væske uten å kjennes kald. Einaste minuset er prisen :bag:

Screenshot_20210123_064004_com.android.chrome.jpg

Jeg var veldig fornøyd med Medela sine innlegg sist. Jeg brukte aldri teipen på innleggene, så vet ikke hvordan den er sammenliknet med andre. Tror den koster litt mer enn de på dagligvare, men er ofte på salg :)

Medela, enste jeg syns har fungert. Vises ikke gjennom klærne, og holder på mye melk uten å bli kalde eller ekle. Loet ikke. Minus er prisen, men syns kvaliteten var verdt det mot de andre jeg prøvde.

Libero sine har jeg brukt i begge de andre ammeperioden, og har vært veldig fornøyd med de. Allerede kjøpt inn de til denne ammeperioden :)
Har prøvd endel andre, og da var det bare Thermobaby sine jeg likte ellers (men minus med pris og at jeg ikke fikk tak i de her jeg bor)

Brukte libero sine sist. Og noen fra apoteket i ull. Vurderer å strikke noen selv denne gangen for å teste ut :rolleyes:

Har fått ulike engangs i babypakker og på babyshower, har strikket noen, og også sydd noen av en gammel ulltrøye, med bomull El flanell på ene siden, ull på andre siden. Har også et par ull fra apoteket.

Back
Topp