Ammeinnlegg

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Jeg føler det kun er meg som bruker det[emoji85] alle jeg ser som ammer bare bretter ned ammebh og gir pupp. Jeg må styre med innlegg. Flere som lekker som en sil?[emoji23][emoji23]
 
Jeg føler det kun er meg som bruker det[emoji85] alle jeg ser som ammer bare bretter ned ammebh og gir pupp. Jeg må styre med innlegg. Flere som lekker som en sil?[emoji23][emoji23]

Ja!! Må lene meg over vasken etter å ha dusjet fordi det drypper sånn når jeg tørker meg og ikke har rukket å ta på bh.
 
Jeg føler det kun er meg som bruker det[emoji85] alle jeg ser som ammer bare bretter ned ammebh og gir pupp. Jeg må styre med innlegg. Flere som lekker som en sil?[emoji23][emoji23]
Lekker her å ja[emoji23][emoji85][emoji85] Når jeg ammer så renner det fra andre puppen så her er det bh og ammeinnlegg på natt også[emoji47][emoji28]
 
Jeg må bruke oppsamler.. Lover deg at det er enda mer styrete! ;p Kan lekke rundt 100 ml mens jeg ammer. Heldigvis er det ikke så normalt lengre! Har flere ganger glemt å tømme av oppsamleren og bøyd meg og tømt alt utover :wacky::nailbiting:
 
Jaa, jeg lekker masse. Gud hjelpe meg om jeg sovner under amming om natta sier jeg bare [emoji85]
 
Jeg må bruke oppsamler.. Lover deg at det er enda mer styrete! ;p Kan lekke rundt 100 ml mens jeg ammer. Heldigvis er det ikke så normalt lengre! Har flere ganger glemt å tømme av oppsamleren og bøyd meg og tømt alt utover :wacky::nailbiting:
Oppsamler er styrete ja[emoji17][emoji52] Måtte bruke det de første ukene etter at frøkna knakk ammekoden og husker hvor mye pes det var.. Jeg glemte ofte å tømme de også, for noe søl[emoji23]

Håper du snart slipper de[emoji4]
 
Back
Topp