Ammeinnlegg

Alle gode ting er 3!

Forelsket i forumet
Har dere ull-innleggene utenfor eller innenfor engangsinnleggene?

Har alltid hatt de utenfor men da varmer de jo ikke stort. Så ei skrev i går at hun hadde de innenfor, men blir ikke alt vått da? De er jo større..
 
Er det bare jeg som synes de klør?? De bretter og krøller seg og da klør det helt forferdelig.. ikke så veldig fan. :p
 
Det har aldri skjedd med meg og dette er andre barnet de brukes på. Jeg har fra apoteket og de er kjempe gode :)
Har en som selges på apotek, ullrik.. både noen jeg kjøpte selv og noen jeg har arvet tror jeg er det merket.

Vasker stort sett med parfymefri milo. Men i det siste har jeg tatt det sammen med håndklær, da bruker jeg ikke ullvaskemiddel. Kan det ha noe med det å gjøre?
Kan det være det at puppene mine er for små til innleggene? Siden det er krøllingen som irriterer.. Kan uansett ikke se hvordan man kan ha de inntil hud uten at de krøller seg..

Altså det er ikke kjempeviktig, bare lurte på om det var sånn for flere og evt om det er noe jeg kan gjøre annerledes:p
 
Har brukt dem hver for seg. Brukte kun ull i begynnelsen, etter anbefaling, for å unngå brystbetennelse. Men følte puppene var helt febervarme da jeg tok av meg bh'en. Etter hvert som jeg følte at puppene var litt mer herdet gikk jeg over til kun papir. Kanskje jeg tar frem litt ull igjen til vinteren. :) Da tar jeg i så fall det nærmest huden.
 
Har bare brukt de en gang, men følte det ble så klumpete...
 
Et annet spm., skal de i ull byttes ut hverdag og vaskes?

HSE foreløpig bare brukt engangs.
 
Et annet spm., skal de i ull byttes ut hverdag og vaskes?

HSE foreløpig bare brukt engangs.
I "bruksanvisningen" som fulgte med sto det at ull er selvrensende'ish, så de trengte veldig sjelden vask. Først og fremst bare skylle i kaldt vann, og ellers var det no lanolin-såpe som kunne brukes en gang i blant.
 
I "bruksanvisningen" som fulgte med sto det at ull er selvrensende'ish, så de trengte veldig sjelden vask. Først og fremst bare skylle i kaldt vann, og ellers var det no lanolin-såpe som kunne brukes en gang i blant.
Her må jeg rette meg selv, for jeg husket feil. Fant bruksanvisningen. ImageUploadedByBV Forum1470835898.980245.jpg
 
Back
Topp