Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også bestilt derifra, men har ikke fått de enda. Tok det lang tid før du fikk de?Nei, behøver ikke engangs inni. Det er hele vitsen med at de har sperrelag, de er jo vanntette. Jeg tåler papir dårlig, blir så tørr og sår på brystvorta av de. Disse i bambus som jeg bestilte fra Alvababy.com er utrolig gode, og krøller ikke. Skal bestille meg flere for 4 par er litt knapt, men går bare er par/døgn da.
Jeg lakk lite de første par ukene, men har merket de siste par dagene at innleggene er tunge på morgenen før jeg bytter (ungen er 3 uker gammel nå).Eg lekker typ ingenting. Vill de si att me Som lekker lite har ikkje
mye melk.?
Husker ikke helt, men det tok noen uker iallfall. Skal bestille meg flere!Jeg har også bestilt derifra, men har ikke fått de enda. Tok det lang tid før du fikk de?
Jeg lekker ikke men ungen drukner likevel i melk.Eg lekker typ ingenting. Vill de si att me Som lekker lite har ikkje
mye melk.?
Oki gott å høra att de ikkje e bara megJeg lekker ikke men ungen drukner likevel i melk.
Eg lekker typ ingenting. Vill de si att me Som lekker lite har ikkje
mye melk.?
Målet er jo å komme i balanse for babys behov, så det er jo deilig å slippe lekke noe særlig daOki gott å høra att de ikkje e bara meg
som ikkje lekker
Jo deiligt e det.Målet er jo å komme i balanse for babys behov, så det er jo deilig å slippe lekke noe særlig da
Jeg koker de på ovnen etter vask. Kok opp vann og legg de oppi, kok 5 minutter uten å røre. Veldig viktig å ikke røre, for da krymper de. Så fisker du de opp og lar de ligge til avkjøling. Vri opp når de er kalde.Hvordan vasker dere ull innlegg? Har vaska mine i maskin på ullprogram. Merker dei blir litt stivere av det. Men dei blir ikkje reine :/ ligger rester av brystsalve igjen :/ kjøpte dei når eg Amma Nr 2. Og brukte dei lite. Men kasta vaskeanvisningen såklart men dei var like myke etter vask da
Ja stemmer. Husker det når eg leser det får teste det neste gang eg vasker deiJeg koker de på ovnen etter vask. Kok opp vann og legg de oppi, kok 5 minutter uten å røre. Veldig viktig å ikke røre, for da krymper de. Så fisker du de opp og lar de ligge til avkjøling. Vri opp når de er kalde.
Lanolinen blir liksom aldri borte, men den gjør jo bare ullinnleggene vanntett så det gjør ikke noe. De blir iallfall reneJa stemmer. Husker det når eg leser det får teste det neste gang eg vasker dei