Ammeinnlegg

Rødtoppen Hissig

Forumet er livet
Var noen som spurte her inne hvilke ammeinnlegg som anbefaltes og om noen hadde erfaringer.
Ull-rik/ulrik/ullrik ammeinnlegg kjøpt på apotek et gullegode.
Laget i merinoull og er ganske tynne slik at de ikke føles klumpete. Tåler godt vask og er myke og varme. Anbefales på det sterkeste!

Var noen som spurte her inne hvilke ammeinnlegg som anbefaltes og om noen hadde erfaringer.
Laget i merinoull og er ganske tynne slik at de ikke føles klumpete. Tåler godt vask og er myke og varme. Anbefales på det sterkeste!
Kjøpte nettopp disse, virket utrolig gode :) Vitus apotek tror jeg det at som hadde de. Har kjøpt noen på Apotek1 og, de var tykkere og større på en måte. Og tåler ikke maskinvask.

Har også vært fornøyd med de tidligere.. Har to par av de, så bruker jeg også litt engangs..

Har både janus, bambus og engangs. Satser på å finne ut hva som funker for meg i løpet av de første månedene ;)
Håper bambus funker, for er redd for å reagere på engangs :P

Kjøpte nettopp disse, virket utrolig gode :) Vitus apotek tror jeg det at som hadde de. Har kjøpt noen på Apotek1 og, de var tykkere og større på en måte. Og tåler ikke maskinvask.
Ja, jeg husker også jeg kjøpte noen andre i ull forrige gang. De var tjukke og klumpete og ble ødelagt i vask. Blir ullrik denne gangen-med engangsinnlegg ved behov.

Har brukt avent sine. Store, tynne og kjempe gode.

Takk for tips! Dette har jeg lurt på! :-) var ikke noe flink til å bruke ull sist nettopp fordi de var så klumpete!

Jeg brukte medela sine sist gang, og kommer til å bruke de nå også :) med ull ytterst.

Jeg har fra nøstebarn og Ulrik! Liker best nøstebarn sine!:)

Jeg var veldig fornøyd med baby engangsinnlegg sist :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp