Ammeinnlegg

Bruker ull og papirinnleggene fra Natusan(hvis de finnes enda) det jeg brukte med nr en og to. Husk! Ull innerst, papir utenpå! Viktigste jeg lærte på Barsel!
Jeg kjøpte en pakke med de Natusan sine i dag ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Anbefaler disse på det varmeste!
thermobaby-ammeinnlegg.jpg

Syns det er genialt at det er pakket inn en og en også.. praktisk og hygienisk når man skal ha de i stelleveske for eksempel..

Jeg kjøper på Barnas Hus

Har mange mange par med ull, bambus og noen bomull (noen nye, meste fra sist ammeperiode). Har også kjøpt inn litt engangs - brukte libero sine en del sist - men prøvde også ut en del ulike merker da. Synes både ull, bambus og engangsene hang seg fast i såre knopper så klippet opp laken i små biter som ble lagt rett mot brystet (gjerne med purelan på) for å hindre at noe hang seg fast. Så engangs, ull eller bambus etter det :)

Det er så lenge siden jeg sist ammet nå at jeg husker virkelig ikke hvordan det var med disse innlegga.
Men det trenger nok ikke være likt denne gangen likevel.
Så vi må nok all prøve oss frem til det som funker best for oss ;)

Bruker ull og papirinnleggene fra Natusan(hvis de finnes enda) det jeg brukte med nr en og to. Husk! Ull innerst, papir utenpå! Viktigste jeg lærte på Barsel!
Jeg klarer ikke ull innerst. Blir vått og ubehagelig. Må ha muligheten til å bytte ofte, derfor bruker jeg engangs innerst:)

når man lekker som en sil MÅ man ha engangsinnlegg innerst ;). så va det slik at når jeg ammet ene siden rant det strie strømmer på den andre haha. har ikke brukt ull men måttet skifte engangsinnlegg ved hver amming. hadde blitt mye våt ull og våte klær viss ikke! brukte natusan sine. de er mykest og blir ikke gele når de blir våte.

Orket ikke disse i ull, jeg også lakk som en sil og rakk ikke vaske dem ofte nok... Engangs!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Bruker sånne svære ullinnlegg i merinoull fra apoteket. De er gode og myke på litt sår-sugde bryst også :-)

Ull! Inderst! Og om det blir mye lekking, så har jeg de tette engangs utenpå. Det synes jeg var best de andre gangene...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Bruker sånne svære ullinnlegg i merinoull fra apoteket. De er gode og myke på litt sår-sugde bryst også :-)

Hehehe nå har jeg så mye melk at jeg må bruke engangs inni ullinnleggene, det renner rett og slett gjennom dersom lille ikke vil spise når puppa mine trenger det ;-) For noe søl!

Back
Topp