Ammeinnlegg

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Hvilke ammeinnlegg kommer dere til å kjøpe/har kjøpt?
Jeg tenkte å ha noen engangs og ull til høst/vinter.

Jeg kommer til å bruke engangs med ullinnlegg utenpå, er livredd for å bli syk..

Eg kjøpte ull på spar kjøp :) de kjentes veldig myke og gode ut :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjøpt ull på spar kjøp, å så bruke eg jo dessa eingangs innleggene ;) har bare kjøpt vanlig Natusan sine på Obs. Skal bestille noen fra Sverige så eg såg innpå den andra gruppå på fb.

Kun ull.. Hele året. Jeg får så såre brystvorter at tanken på sånne papir greier som klistrer seg fast i huden som du må rive av... Får meg til å fryse på ryggen! Ull er best, ingen protest ;)

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Tror bare jeg brukte engangs de forrige gangene. Men tenker å ha et sett med ull også. Prøve Sparkjøp jeg også da kanskje ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tenker absolutt å gå for ull.

Har sett noen som strikker et miniullinnlegg å ha innerst i VELDIG mykt garn (silkeull el.lign), så vurderte å gjøre det. Tror kanskje det var via nøstebarn jeg så det. De strikka med en "knopp" i midten, slik at brystvorta skulle få plass. Noen som har sett samme?

Hva har dere betalt for ullinnlegg på sparkjøp? Har sett både på apotek og barnas hus til ca 120 pr par.

Er det jeg har investert i også... lettvint med engangs istedenfor disse vaskbare, tenkte jeg.
Var det jeg brukte sist, og jeg likte den løsningen.. jeg brukte det også om sommeren..aldri hatt brystbetennelse, bank i bordet:)

Har sett noen som strikker et miniullinnlegg å ha innerst i VELDIG mykt garn (silkeull el.lign), så vurderte å gjøre det. Tror kanskje det var via nøstebarn jeg så det. De strikka med en "knopp" i midten, slik at brystvorta skulle få plass. Noen som har sett samme?

Hva har dere betalt for ullinnlegg på sparkjøp? Har sett både på apotek og barnas hus til ca 120 pr par.

Her er oppskrift for dem som kunne tenke seg å strikke selv ;)
http://grosblog.wordpress.com/2006/08/17/ull-er-ikke-tull/

Ser ullinnleggene koster 59 på Sparkjøp ;)

Var veldig fornøyd med et par jeg kjøpte fra lilleba.no, men brukte mye engangs sist, og gjør nok det denne gangen ogSå

Jeg bruker engangs fra Libero nå (lekker mye råmelk), så jeg fortsetter nok med de. Jeg har kjøpt noen i ull som jeg har fått anbefalt å bruke utenpå engangs for å motvirke betennelse.

Har bare brukt dem fra Libero tror jeg;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Da har jeg vært og handla de i ull på Sparkjøp og en pakke med Natusan engangs.
Så får vi prøve dem og se. De Natusan innleggene var jo samme prisen for 60 stk som for 50 stk av Libero sine på Sparkjøp ;)

Da har jeg vært og handla de i ull på Sparkjøp og en pakke med Natusan engangs.
Så får vi prøve dem og se. De Natusan innleggene var jo samme prisen for 60 stk som for 50 stk av Libero sine på Sparkjøp ;)
Tall for tips' og jeg som var på soarkjøp i dag;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har noen i ull fra sist og tenkte kanskje å kjøpe et par til, tror jeg har kjøpt de jeg har no på apoteket..? Åsså vanlige engangs inni :)

Bruker ull og papirinnleggene fra Natusan(hvis de finnes enda) det jeg brukte med nr en og to. Husk! Ull innerst, papir utenpå! Viktigste jeg lærte på Barsel!

Back
Topp