Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer til å bruke engangs med ullinnlegg utenpå, er livredd for å bli syk..
Var det jeg brukte sist, og jeg likte den løsningen.. jeg brukte det også om sommeren..aldri hatt brystbetennelse, bank i bordetEr det jeg har investert i også... lettvint med engangs istedenfor disse vaskbare, tenkte jeg.
Jeg tenker absolutt å gå for ull.
Har sett noen som strikker et miniullinnlegg å ha innerst i VELDIG mykt garn (silkeull el.lign), så vurderte å gjøre det. Tror kanskje det var via nøstebarn jeg så det. De strikka med en "knopp" i midten, slik at brystvorta skulle få plass. Noen som har sett samme?
Hva har dere betalt for ullinnlegg på sparkjøp? Har sett både på apotek og barnas hus til ca 120 pr par.
Ser ullinnleggene koster 59 på SparkjøpJeg tenker absolutt å gå for ull.
Har sett noen som strikker et miniullinnlegg å ha innerst i VELDIG mykt garn (silkeull el.lign), så vurderte å gjøre det. Tror kanskje det var via nøstebarn jeg så det. De strikka med en "knopp" i midten, slik at brystvorta skulle få plass. Noen som har sett samme?
Hva har dere betalt for ullinnlegg på sparkjøp? Har sett både på apotek og barnas hus til ca 120 pr par.
Tall for tips' og jeg som var på soarkjøp i dagDa har jeg vært og handla de i ull på Sparkjøp og en pakke med Natusan engangs.
Så får vi prøve dem og se. De Natusan innleggene var jo samme prisen for 60 stk som for 50 stk av Libero sine på Sparkjøp