Ammeinnlegg?

friele

Elsker forumet
God morgen jenter[:D]
Åssen ammeinnlegg skal dere bruke? Jeg har kjøpt avent sine.Men jeg ble og anbefalt de i nøstebarn i ull...Er det ull som er best å bruke????

Jeg har kun brukt de engangs som man kjøper i butikken og synes de var ok. Ull tåler jeg ikke (ser ut som en kløende hummer etter 5 min[:D])

OK,så da er det like greit å bruke ull med en gang da? Hvor får man kjøpt disse da?

Jeg har aldri kunnet bruke de i ull, for jeg har hatt så mye melk at det bare kommer igjennom med en gang.... Men på vinteren hadde jeg 2stk vanlige + ett i ull utapå [:)] 

Eg brukte ull innerst når eg var ute og engangs innlegg utenpå så det ikkje skulle lekke igjennom. Inne brukte eg bare engangs innlegg. Brukte noen som heter Thermobaby og dei er bare sååååå gode- var aldri sår[:)] 

Brukte også ull innerst, og engang utenpå...

De engangs sakene satte seg jo bare fast i brystvorta faktisk, og da ble man iallefall sår når man måtte begynne å rive av de [:(][:(]

Jeg kjøpte mine ull innlegg på apoteket.

ORIGINAL: fruluna

De engangs sakene satte seg jo bare fast i brystvorta faktisk, og da ble man iallefall sår når man måtte begynne å rive av de [:(][:(]

Dei engangs innleggene som eg har klistret seg aldri til brystvorten[:)] heldigvis for det må være noe dritt.

ORIGINAL: Cathrine76

Dei engangs innleggene som eg har klistret seg aldri til brystvorten[:)] heldigvis for det må være noe dritt.

Ja Natusan dritt og møkk [:'(][:'(][:@]

ORIGINAL: Cathrine76

Ja Natusan dritt og møkk [:'(][:'(][:@]

Hehe dei har eg rett og slett ikkje giddet å prøve,var så mange som hadde samme erfaring som deg

Ammeinnleggene til Natusan er noe skikkelig dritt. Klistra seg så godt til mine allerede så såre brystknopper, endte med at jeg reiv av sårskorpe hver gang.

Fikk Chicco ammeinnlegg av ei venninne og de var kjempe gode. Har også hørt mye bra om Medela sine.

Har fått i ull jeg da, vet ikke om det blir behov for de da jeg strevde sånn med amminga med førstemann[&:]...................men håper det går bedre denne gangen.[;)]

ORIGINAL: trudes

Har fått i ull jeg da, vet ikke om det blir behov for de da jeg strevde sånn med amminga med førstemann[&:]...................men håper det går bedre denne gangen.[;)]

Krysser fingrene for deg!!![:)]

Jeg hadde massevis av melk de første månedene jeg, men så ble det plutselig tomt etter 5-6 mnd [8|] Så satser på at det går bedre nå jeg også [:)]

Har ikke tenkt på amme innlegg en gang jeg.....
Får ta det når den tid kommer.

ORIGINAL: FISKEBOLLA

Jeg har tenkt til å bruke engangsinnlegg og i tillegg ull... orker ikke tanken på "aua" i puppen...[;)]

Me too [;)]

[:)] Ull er best, og en god investering, de i papir kan lime seg fast til såre vorter og det er skikkelig auuuuu!!!

ORIGINAL: friele

God morgen jenter[:D]
Åssen ammeinnlegg skal dere bruke? Jeg har kjøpt avent sine.Men jeg ble og anbefalt de i nøstebarn i ull...Er det ull som er best å bruke????

Jeg fant noen av innlegg av fleece?? Noen som har prøvd det?

Back
Topp