Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: fruluna
Brukte også ull innerst, og engang utenpå...
De engangs sakene satte seg jo bare fast i brystvorta faktisk, og da ble man iallefall sår når man måtte begynne å rive av de [:(][:(]
Jeg kjøpte mine ull innlegg på apoteket.
ORIGINAL: Cathrine76
De engangs sakene satte seg jo bare fast i brystvorta faktisk, og da ble man iallefall sår når man måtte begynne å rive av de [:(][:(]
Dei engangs innleggene som eg har klistret seg aldri til brystvorten[:)] heldigvis for det må være noe dritt.
ORIGINAL: Cathrine76
Dei engangs innleggene som eg har klistret seg aldri til brystvorten[:)] heldigvis for det må være noe dritt.
Ja Natusan dritt og møkk [:'(][:'(][:@]
ORIGINAL: trudes
Har fått i ull jeg da, vet ikke om det blir behov for de da jeg strevde sånn med amminga med førstemann[&:]...................men håper det går bedre denne gangen.[;)]
ORIGINAL: friele
God morgen jenter[:D]
Åssen ammeinnlegg skal dere bruke? Jeg har kjøpt avent sine.Men jeg ble og anbefalt de i nøstebarn i ull...Er det ull som er best å bruke????